HAlo2

#1
hvor er alle multiplayer gjømmestedene i halo2?
spiller ofte multiplayer i halo2 og lurte på om hvor alle gjemmestedene var!
vet dere noe om dette? :)
 
#5
Kan noen selv(eller rettere sagt: har observert litt hva andre gjør), men det er vanskelig å forklare sånn i detalj hvor du finner de. Kan du super jumping? I så fall kan du nå noen punkt høyt over bakken der man kan crouche og snipe for eksempel. En annen ting man kan gjøre er å ta en Banshee på baner som Headlong og Coagulation. Finn en plass høyt oppe som ser bra ut, og trykk X i luften for å hoppe ut. MC tåler et forholdsvis høyt fall. Har sett flere som har gjort dette, og er man god med sniper også, ka man få inn mange kills. Ellers så er det mange generelle campeplasser rundt om kring på banene. Se etter plasser som er vanskelige å oppdage, rundt hørner/dører, og så videre. På banen Backwash er det en liten "hule" under et tre, som er i totalt mørke. Har sett mange som camper der.

Leter du rundt på Google og ikke minst GameFAQs, er det mye multiplayertips/campesteder å finne.
 
#6
I banen terminal er det utrolig mange bra snipingsteder. Borte ved rød base, på det store, åpne området, er det bare til å snu seg rundt og se etter steder. Det går også ann å bruke tanksen for å nå det øverste nivået i garasjen. Eller bare stå i midt-etasjen i garasjen, helt borte mot venstre, mot blå base. Stå mellom søylene der. Veldig bra for å enten drepe de i blå base, eller for å beskytte flagget ditt.
 
#11
Når du tar opp sniperen på Zansibar som ligger på det platået kan du snu deg rundt, gå opp på steinene til høyre og helt inn i hjørnet. Der tar det faktisk en god stund før folk ser deg, og er du god får du en 6-7 kills før alle skriker CAMPER!!!!! og du blir slakta :ler:
 
#12
Er du god så blir du ikke slaktet :p
 
D

Deleted member 91

Gjest
#13
Jepp, er man god unngår man alle tifeldige faktorer som flere fiender med battle rifle, rakettkaster, granater, warthogs, ghosts, etc.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Ergo: Er man god så spiller man mutters alene.
 
#18
Opprinnelig skrevet av Mongis@06.09.2005, 12.09
Takk for en meget bra link. Plukket faktisk opp noen triks ved å lese den siden. Skal se nærmere på videoene når jeg kommer hjem fra skolen.
258676​
Ja, fant en del jeg heller ikke visste om. Feks at du trykker kjapt to ganger på Y når man er i 10x zoom for å komme ut av zoomen med en gang i stedet for å gå fra 10x zoom, ned til 5x og så ut av zoom. Mye enklere, sparer tid på det. Og tid er blod..
 
#19
Sniperen du snakker om nå? Når jeg zoomer inn med den, så går jeg først fra 5x zoom til 10x zoom. Når jeg klikker en gang til, så kommer jeg ut av siktemodus.
 
#20
Opprinnelig skrevet av Revan@06.09.2005, 14.33
Sniperen du snakker om nå? Når jeg zoomer inn med den, så går jeg først fra 5x zoom til 10x zoom. Når jeg klikker en gang til, så kommer jeg ut av siktemodus.
258734​
Nei, jeg skrev feil. Klarte å rote det til :D Det jeg mente var at hvis man var i 5x zoom så må man trykke igjen for å komme i 10x og så trykke en gang til for å resette viewen. Men er man i 5x zoom så trykker man bare på Y kjapt to ganger og så har man resetta viewen.

Håper det oppklarte noe :p Anyway, det er veldig praktisk. Nå gjør jeg det på den måten også, kjappere og mindre kluss.