Halomaps

#1
For noen dager siden annonserte halomaps at de var ferdig med halomaps prosjektet. Det består av 13 maps og 2 nye våpen til Halo, innkludert remake av Hang em High og Blood gulch, som et selvstendig spill. Jeg har selv lastet ned og testet det hele, og er meget imponert. Så hvis du har en modifisert xbox kan du laste ned torrent fra www.halomaps.com, og enkelt installere spillet over ftp-server. Jeg vet ikke om mapsene støtter spill over xboxconnect enda, men det vil garantert bli implementert.

Imens anbefaler jeg alle med en modifisert xbox å laste ned Halo maps pakken. Mer informasjon finner du her.
 
#4
Mongis: Ja du må registrere deg, noe som er helt gratis. Da jeg lastet det ned virket ikke linken, så jeg gikk inn på forumet og fant downloaden der.
 
#5
Geniale saker....! Jeg har også prøvd det, og er meget fornøyd! Alle mappene er sinsykt store, og egner seg nesten bare til 10+ kamper. Våpnene (flamethrower og den hunters bruker, er godt balansert i forrhold til resten av våpnene (Nei ikke helt så bra som pistolen, men i mange tilfeller... nesten) Anbefales på det sterkeste
 
#7
Ja, desverre er det BARE! det. Hva så?? et mongo bra spill som får forlenget levetiden sin enda et år eller så!! Bungi burde gi økonomisk støtte til fyren, og selge levlene ut i orginalformat. JaJa, dette var jo en god trøstebit mens en venter på halo 2 mapsene!
 
#8
Opprinnelig skrevet av loppelittletom@24.01.2005, 09.10
Ja, desverre er det BARE! det. Hva så?? et mongo bra spill som får forlenget levetiden sin enda et år eller så!! Bungi burde gi økonomisk støtte til fyren, og selge levlene ut i orginalformat. JaJa, dette var jo en god trøstebit mens en venter på halo 2 mapsene!
167720​
Chill, det var et legitimt spørsmål siden Halo 2 har vært ute en stund. Har ingenting imot mer levels til Halo 1. Håpet bare på maps til Halo 2.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Noen som vet om disse brettene funker i H:CE til PC?
 
#10
Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN+24.01.2005, 09.27-->
<!--QuoteBegin-loppelittletom
@24.01.2005, 09.10
Ja, desverre er det BARE! det. Hva så?? et mongo bra spill som får forlenget levetiden sin enda et år eller så!! Bungi burde gi økonomisk støtte til fyren, og selge levlene ut i orginalformat. JaJa, dette var jo en god trøstebit mens en venter på halo 2 mapsene!
167720​
Chill, det var et legitimt spørsmål siden Halo 2 har vært ute en stund. Har ingenting imot mer levels til Halo 1. Håpet bare på maps til Halo 2.
167731​
[/b]
Sånn uansett. Hva er egentlig sansynligheten for at en fyr skal få publisert 12 nye maps og våpen til halo 2. Disse brettene, er i tillegg kun egnet for moddet xbox!! Skjønte hva du mente, og at du muligens hadde et lite håp, men neida. :ehm...:
 
#11
Opprinnelig skrevet av loppelittletom+24.01.2005, 09.54-->
Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN@24.01.2005, 09.27
<!--QuoteBegin-loppelittletom
@24.01.2005, 09.10
Ja, desverre er det BARE! det. Hva så?? et mongo bra spill som får forlenget levetiden sin enda et år eller så!! Bungi burde gi økonomisk støtte til fyren, og selge levlene ut i orginalformat. JaJa, dette var jo en god trøstebit mens en venter på halo 2 mapsene!
167720​


Chill, det var et legitimt spørsmål siden Halo 2 har vært ute en stund. Har ingenting imot mer levels til Halo 1. Håpet bare på maps til Halo 2.
167731​
Sånn uansett. Hva er egentlig sansynligheten for at en fyr skal få publisert 12 nye maps og våpen til halo 2. Disse brettene, er i tillegg kun egnet for moddet xbox!! Skjønte hva du mente, og at du muligens hadde et lite håp, men neida. :ehm...:
167739​
[/b]
Veit at det er til modda boxer. Er ikke helt noob heller. Sannsynligheten var ikke stor, men heller ikke umulig med tanke på at det vil nok la seg gjøre å konvertere maps til Halo2 på et eller annet tidspunkt. Kanskje ikke så tidlig, men det er lov å krysse fingrene.
 
#12
Da er HaloMaps lasted ned og overført til Xbox'en. Mange kule brett, og gleder meg til å få testet de i multiplayer. Eneste problemet er at jeg ikke fant flamethrower'en. Noen tips til hvor jeg skal lete?
 
#13
Prøvde jeg å si at du var dum? NEI! prøvde jeg å si at du var n00b? NEI! Prøvde jeg å si at du egentlig ikke burde ha utalt deg? NEI! uansett... dette anbefales på det sterkeste! Når jeg kommer hjem skal jeg prøve å utforske sakene litt mer grungig. Anbefales til store og små
 
#14
Opprinnelig skrevet av loppelittletom@24.01.2005, 14.27
Prøvde jeg å si at du var dum? NEI! prøvde jeg å si at du var n00b? NEI! Prøvde jeg å si at du egentlig ikke burde ha utalt deg? NEI! uansett... dette anbefales på det sterkeste! Når jeg kommer hjem skal jeg prøve å utforske sakene litt mer grungig. Anbefales til store og små
167803​
Rolig nå, pass på blodtrykket :p
Ok, if you say so så får jeg vel teste ut nye levels.