Har din Xbox360 gått i stykker?

FITTE! Da har jeg Hitachi-LG.. De to merkene jeg hater mest >.<

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
SITAT(Mongis @ 22.11.06, 22.51) 36240
HER.

Snakket akkurat med en hyggelig svensk dame hos supporten. ^_^
[/b]
Takker. 360-en min har utvilsomt et laserproblem og må sendes inn. Beleilig nå som jeg skal ha eksamen og burde gjøre andre ting enn å spille Xbox, bittert fordi jeg er over halvveis i siste brett på Condemned. :ninja:

Har de nye 360-ene Toshiba Samsung-DVD-ROM? Er de bedre enn Hitachi LG?

SITAT(Houseman @ 24.11.06, 02.19) 36646
Takker. 360-en min har utvilsomt et laserproblem og må sendes inn. Beleilig nå som jeg skal ha eksamen og burde gjøre andre ting enn å spille Xbox, bittert fordi jeg er over halvveis i siste brett på Condemned. :ninja:

Har de nye 360-ene Toshiba Samsung-DVD-ROM? Er de bedre enn Hitachi LG?
[/b]
Vet bare at den første shippingen til norge var samsung-drev, så tror muligens samsung er litt eldre. De shipper fortsatt samsung virker det som da, er det bare meg eller støyer samsung mer enn hitachi? Eneste som er forskjellen er vel egentlig at man lettere kan modde firmwaren på samsung, er flere muligheter der enn på hitachi.

Heh... dette gir meg tanker om å droppe 360 likevel... Dead Rising frister veldig, men om den dør i løpet av et halvår etter at garantien dør, frister det ikke så mye likevel.

Det er helt normalt, faktisk. :p Men ikke de nyeste modellene, bare de som er kjøpt siden jul til sommeren, tror jeg. Dead Rising er fett, men tenk på alle de andre storspilla!

Jeg fikk de røde circlene etter 3månder, begynte å klikke mye da jeg fikk meg GRAW. Jeg gikk rett til Expert hvor jeg hadde kjøpt den å 3 uker ettepå var den god som ny :D

Min gikk istykker samme dagen jeg kjøpte den, det var i slutten av oktober. I år. :(

Men eska var sånn passe skada, så den har sikkert bare blitt dengt en del under transport.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
SITAT(Klaymen @ 24.11.06, 18.38) 36760
Dead Rising frister veldig, men om den dør i løpet av et halvår etter at garantien dør, frister det ikke så mye likevel.
[/b]
Tror ikke garanti har så mye å si. De spurte ikke meg om når maskinen var kjøpt da jeg ringte for å få dem til å ta den i retur, i hvert fall.

Typisk nok begynte den å fungere bedre igjen etter jeg hadde bestilt tilbakesending, så jeg er ikke helt sikker på om den er ødelagt nok til at de gir meg en ny en. :usikker:

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Sender bare inn selve konsollen. Harddisken og alle ledninger kobles fra.

SITAT(Houseman @ 25.11.06, 00.30) 36842
Sender bare inn selve konsollen. Harddisken og alle ledninger kobles fra.
[/b]
Riktig, og ikke gå med på det hvis de sier de skal ha den. Til DHL-fyren gir dere bare selve maskinen.

Novastrum

Feminist-elitist
SITAT(Revan @ 25.11.06, 22.13) 36971
Riktig, og ikke gå med på det hvis de sier de skal ha den. Til DHL-fyren gir dere bare selve maskinen.
[/b]
Duh... hvis de sier at de skal ha den er det sannsynligvis fordi symptomene tyder på at det er noe krøll med harddisken.

Selvsagt må man sende den inn hvis de sier at man skal det.

Det er ikke ofte det er HDDen som feiler, har ikke hørt om det hvertfall. Hvis maskinen din riper opp diskene, da sender du ikke inn HDDen, uansett hva svenskene sier. :)

Dessuten har DHL-fyren en eske til 360en, det hadde han hvertall da min ble hentet. Var ikke plass til HDD i den esken, nei.

Jøss, visste seriøst ikke at det har vært så mye plunder med 360'n. Jeg og typen jeg deler kåk med kjøpte vær vår maskin 2. desember i fjor. Min maskin har gått 1200 timer FFXI siste halve året (gjerne 30-40 timer i ett strekk), og sikkert hvertfall 1000 timer med di andre spilla mine siden lanseringa. Eneste "problemet" jeg og kameratene min har hatt med maskinene er at den hadde en liten tendens til å fryse om man trykka xbox knappen under en loading f.x i noen få spill (om ikke bare pgr 3). Dette ble fikset etter et par tre måneder med en liten automatisk software update over Live. Ellers null stress. Blir intresant og sjekke ut ps3 når den dukker opp på døra en av di nærmeste dagene.

R

roy_nor

Gjest
Gøy å lese at 360'n har så mye faen med seg :D
Jeg lurer litt på når 360 kommer med HD drev? Lenge til? Vil det koste noe ekstra når det kommer? Wii skal skaffes først, men får HD klar LCD tv snart (igjen), og hadde være naijs å se god grafikk for en gangs skyld =)