Har du Canon speilrefleks?

Status
Stengt for ytterligere svar.
#64
har du bytta kjølepasta på cpuen\gpuen under varmesprederen? er to plater oppå dem man må ta av... for å komme til selve chippen
 
#65
Er det interesse for sånn "utenpå" linse som man kan skru på vanlige linser ? 2.2X TELEPHOTO EXTENDER, er den yterste på linsa (på bildet er den ikke orntlig skrudd på så du ser rillene ..

 
#66
Er dere keen på litt utdaterete videocamera ? "lovend proff moviecam" eller hva man skal kalle det ? xD https://www.bhphotovideo.com/c/prod...0_DSR_PD150_Professional_1_3_DVCAM.html/specs har i allefall et sånt et .. i ok tilstand.. ingen fungsjonelle skader, bare kosmetiske som får kameraet til å se "greit brukt" ut ... ser det går for rundt 3000kr konplett på ebay.. mitt har lader, batteri, linse, mic (uten dotten), sån linse plast beskyttelse dritt som på bilde og selvfølgelig huset
 
#67
Har også "sugekopp" stativ til vanlig speilrefleks (funker i allefall på mine) sånn som du pomper opp og lar deg feste et kamera til vinduet, om du feks vil ta fuglebilder, feste kameraet ditt på bilvinduet eller lignende..


Suitable for cameras up to 1.5kg. (så man bør huske å veie kameraet og linsa først)

Suction pad diameter 150mm. (pump action vacuum)


tenkte meg 700kr for det ... er komplett og sugekoppen er tett..

Hague-SM1-Car-Suction-Mount-10.jpg
Hague-SM1-Car-Suction-Mount-9.jpg
Hague-SM1-Car-Suction-Mount-13.jpg
 

Vedlegg

Sist redigert:
#70
er lenge siden sist.. men vet at XxErrorxX solgte litt, men han ble banna for å bumpe trådene sine som var 10år gamle...
 
#71
Jasså, så du tilstår at du er XxErrorxX?
Jeg vet ikke, men det er vanlig at det er verdt et ban å omgå et ban. Dere bruker begge bokstaven «X» i navnet, hvordan forklarer du det?
 
#72
Tja, en X i mitt nick, 4 X er i hans nick, en R i mitt, to i ditt, tre i hans osv .. vil tro det er et resultat av normal variasjon i folks oppfinnsomhet ..
 
Status
Stengt for ytterligere svar.