Har du en Dreamcast på loftet?

#1
Emnetittelen sier vel det meste.

Er på utkikk etter en pent brukt Dreamcast om noen har en til overs (region spiller ingen rolle). Også interessert i spill/håndkontroller.
 
#2
Jeg har det! Veldig pent brukt. Manual og alt komplett.
Har du noe du kunne tenkt deg å bytte det med eller rett og slett kjøpe?
 
#3
Har i utgangspunktet ikke så mye å bytte (ble kvitt det meste for en stund siden). Hvilken pris ser du for deg dersom det er lapper jeg kan tilby?
 
#4
Der var NSMB skaffet. Ingen som har en Dreamcast?
 
#5
SITAT(Freeman @ 28.06.07, 06.57) 71736
Der var NSMB skaffet. Ingen som har en Dreamcast?
[/b]
Jeg har en, men venter på et nytt powerboard, da det gamle er defekt. Har spillet Chu Chu Rocket også. Ellers følger det også med 1 kontroll og ev. VMU. Bud?
 
#6
Vil minne om at Play-Asia selger den offisielle Dreamcast-kontrollen, offisiell RGB-kabel, offisielt VMU, offisielt Vibration Pack og en rekke PAL-titler til veldig gode priser. Verdt en titt om du får tak i en Dreamcast.
 
#8
Ingen som har en levende en? :p
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#9
Siden du er så kjempedesperat kan jeg vel nevne at jeg har en Dreamcast i kjelleren med skjev spindel (den du legger spillene på), ødelagt strømforsyning (110V btw, på tross av at det er en Pal-konsoll) og mest sannsynlig også andre defekter. Oppussingsobjekt?

Ja, også har jeg en universalmodifisert NTSC-konsoll med europeisk strømforsyning, men den får du ikke :p
 
#10
Du benyttet deg kanskje av tilbudet til Lik-Sang før de stengte butikken? Ja, jeg er misunnelig.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#11
Lik-Sang ja. Helt strøken maskin, som heller ikke kostet for mye :)
(har selv byttet strømforsynigen)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Tror jeg har funnet en liten forklaring på hvorfor du ikke finner noe, gitt: Jeg har en universalmodda Jap-Dreamcast med norsk strømomformer, men - du gjetta det - den er ikke til salgs. Sorry. Selger ikke sånt, vet du. :p
 
#13
Jeg vet. Alle med vett i skallen selger ikke slikt.