Har du FIFA-skills?

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#1
Hei alle!

I anledning at jeg er så kul og grei, vil det på GameStop Aker Brygge i Oslo arrangeres en stor turnering i FIFA10!
Denne vil gjennomføres den 19. og/eller 20. september, altså et par uker før spillet er å få kjøpt, og om du vinner får du selvfølgelig ta med deg ett eksemplar til konsoll of your choice.

Turneringen er ikke offesiell enda, men jeg deler selvfølgelig alt med dere! Nivået er nok ikke veldig høyt før i de senere rundene, og siden ingen har spilt denne versjonen før har mange til en viss grad samme utgangspunkt.

Så om du vurderer en Oslotur i høst eller bor i området, forventer jeg å se dere i butikken under turneringen! Vil oppdatere med mer informasjon etterhvert som den kommer inn i eksistens.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#3
Veit da din din fjott, men skal man stikke til en tilfeldig GameStop eller the-official-Gullstikka-winner-Spillegal.no-GameStop?
Er vel en 11 butikker på landsbasis, tror jeg.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#4
Bare 11, også er det tre av dem i Bodø? :confused:
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#5
Da vil nok bare en av de butikkene kjøre turnering, merkelig nok! I nærheten av meg er det Aker Brygge, Karl Johan og Ski-butikkene som skal arrangere, såvidt jeg vet, selv om det er ca tusen butikker til rundt her.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#6
Ah, OK. Da misforstod jeg en smule.

On topic: Har egentlig ikke løftet et halvt øyenbryn for denne typen sportspill siden FIFA 2000. Er ikke min greie.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#8
Vi har en 46" Sony W4000 og en Xbox360 på kontoret, og det siste halve året har kollegene mine nær forgjeves mast på meg om at jeg må spille Fifa09 med dem (de tar seg noen matcher etter lunsj og før Feierabend), men jeg synes fotball er gørr kjedelig og har enda verre erfaring med Fifa. For noen uker siden ga jeg det en sjanse og det endte med at en kontroll fløy gjennom rommet. Fifa er det verste spillet.
 
#9
FIFA er helvetes morsomt, spiller rett så det er med kompiser og få spill får meg til å rage så mye som det gjør.

Gleder meg til FIFA10/Nye PES.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#10
Bumber denne for å si

Førstkommende lørdag, Aker Brygge, GameStop, Justin fuckings Case; det går ned.
Kom mellom tolv og ett!