Har du lyst til å ta med noe til spilltreffet?

Status
Stengt for ytterligere svar.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#42
I min verden tar slike ting slutt nesten før de har begynt. :)
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#44
Treffet har vært igang en god stund nå, så jeg tror du er litt sent ute. ;)
 
#46
Hvorfor. Fortell11
 
#47
Jaja.

Halo 2 compoen ble litt teit, da vi hverken hadde vår kjære Arne, ei finale eller premier. Jeg er fortsatt ganske sikker på at vi hadde grusa The Laffers på samme måte som vi overkjørte negerstammen, men det før vi vel aldri vite.

:trollmann:
 
#48
Opprinnelig skrevet av eivind2k@06.03.2005, 09.59
Jaja.

Halo 2 compoen ble litt teit, da vi hverken hadde vår kjære Arne, ei finale eller premier. Jeg er fortsatt ganske sikker på at vi hadde grusa The Laffers på samme måte som vi overkjørte negerstammen, men det før vi vel aldri vite.

:trollmann:
185751​
Hahaha. Du er morsom du. :p
 
#49
Nåja, Luthien sa jo at vi skulle bli grusa av negerstammen, og du så jo hvordan det gikk, hun sa også at vi ihvertfall ikke kunne klare å slå dere, og etter treffet har jeg lært at Luthien faktisk ikke er til å stole på i det hele tatt.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#51
Opprinnelig skrevet av Affable Ostrich@06.03.2005, 08.45
Hvorfor. Fortell11
185744​
Jeg fortalte And1Playa mer enn en gang at jeg skulle vise han hvem som var pappa i Halo 2. Noe jeg ikke gjorde. :( Derfor er han homo.

Eivind: Never trust a trøndoslaver.
 
#54
Opprinnelig skrevet av eivind2k@06.03.2005, 10.34
Nåja, Luthien sa jo at vi skulle bli grusa av negerstammen, og du så jo hvordan det gikk, hun sa også at vi ihvertfall ikke kunne klare å slå dere, og etter treffet har jeg lært at Luthien faktisk ikke er til å stole på i det hele tatt.
185755​
Fysj, du er bare opprørt fordi jeg ikke heiet på deg. Ang negerstammen, jeg kunne ikke svike min mentor, Gateway, som hjalp meg med å nå målet mitt, nemlig å ikke få -1.


Team =D vant Halo 2 på walkover, så vi får aldri vite om dere hadde klart å banke The Laffers. Det går an å ta en runde neste treff, og se hvem som er best.
 
#55
Alle vet da at de ikke hadde en mulighet til å slå oss.

Vi er Team Laffers. De rejerende mesterne. Til og med Endre var enig.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#56
Vel, jeg har en brukt sokk borti hjørnet her som mener vi hadde vunnet - og den teller omtrent akkurat like mye som Endre, siden han gav opp på spillet etter en uke. Pssss.
 
#57
tr00 dat.

Uansett, så burde det ikke være lov å vinne med et navn som "The Laffers"

<_<
 
Status
Stengt for ytterligere svar.