Har du lyst til å ta med noe til spilltreffet?

Status
Stengt for ytterligere svar.
#21
N64 kan jeg bekrefte at du kan slippe. Jeg tror også Yetipants skal ta med GC, så du slipper nok den også.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22
Du "tror" jeg skal ta med GC? Det står svart på lyseblått at jeg skal ha med GC litt lenger oppe, så du trenger ikke "tro" noe. Du skal VITE. :D
Uansett, jeg glemte visst å si hvilke spill jeg tar med til GC... så:
- Super Smash Bros. Melee (alt unntatt den der Donkey Kong-banen man får når man slår tre milliarder mil i HRC unlocket)
- Mario Kart: Dobbel Dæsj!! (nå vet ikke jeg hva man kan unlocke, men jeg og dama har skrelt gjennom hele spillet unntatt... Star Cup på 150cc, om jeg ikke husker feil)
- Ikaruga (jeg suger i dette, så jeg har nesten ikke unlocket en skit)
- Final Fantasy: Crystal Chronicles - om du er keen kan du ta med deg GBA og helst en kabel, jeg har bare to
- TimeSplitters 2 (nesten ingenting unlocket, gikk lei)

Så, ja.
 
#23
(MK:DD kan du unlocke Mirror-mode, All-star Cup, og 2 set sjaffiser)
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#24
Jeg har noen 64-kontrollere, tre for å være nøyaktig. En fungerer greit, en fungerer bittelitt mindre greit, og den siste er egentlig bare sørgelig. Jeg har også Goldeneye med alt unlocked, men det er vel ikke noe vits siden vi ikke gidder noen cheats på multien? Du har vel alle banene, Eivind?
 
#26
Gjør det.

Martin; jeg tror det ja, men jeg skal skjekke for bare for å være sikker.
 
#27
Opprinnelig skrevet av Yetipants@13.02.2005, 15.46
- Super Smash Bros. Melee (alt unntatt den der Donkey Kong-banen man får når man slår tre milliarder mil i HRC unlocket)

177050​
kan ta med minnekort som har alt..
 
#28
kan ta med en gammal sega med sonic 1 og en eller annen gammel fighter ( hvis noen i det hele tatt vil spille på den =D) en gc-kontroll,
et par spill til gc og ps2, en ps2-kontroll, en bror eller en venn
og et godt humør.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#29
Balleneger. Jeg får visst ikke lov til å ta med min egen TV til spilltreffet. Den som var singel... :p
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#30
I det lange løp likevel en lav pris å betale for ikke å være ensom, kanskje?
 
#32
Bare en liten oppdatering.

Jeg tar som sagt med en N64 med goldeneye, og en brukbar kontroll, og en sugen en.

Jeg tror Martin tar med minst en bra, men vis noen andre har noen brukbare kan de gjerne ta med de også.

Jeg kommer også til å ta med en GC, men her har jeg bare to kontroller, som om noen kunne tatt med to til hadde det vært flott.
 
#34
:trollmann:

Da har vi sikkert nok (Men ta med gode N64 kontrollere om dere har).
 

Lodin

Der Waaaah
#35
Jeg tar forøvrig med en PS2 kontroll converter hvis noen på død og liv må bruke en PS2 kontroll mens vi spiller noe GC.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#37
Jeg har da med 22,5 liter Carlsberg-øl og ca. 30 liter assortert brus på boks.

... Og my sweet self.

:trollmann:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#40
My sweet self var på billigsalg, da. Ca. gratis. Det var bare ingen som ville ha meg. :tommelned:

:p

Nei, seriøst, jeg gav faktisk bort hele fortjenesten, selv om jeg egentlig hadde avtale om å få 1/3 av overskuddet. Men jeg fikk dekket utgiftene mine, så da var det greit. :tommelopp:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.