Har en del spill jeg vil bytte bort

Status
Stengt for ytterligere svar.
#22
Opprinnelig skrevet av KapteinOlimar@05.04.2004, 16.54
Ja. Hadde det vært MP 5 kunne du valgt fritt
Hmmm... ja vel, det er greit. Jeg godtar byttet. Send meg en PM du.

Men er det absolutt ingenting annet du er interessert i? Bytter gjerne 2 eller flere mot ett, alt ettersom hva det gjelder. PC spill er null verdt for meg, så der kan du egentlig gjøre et kupp hvis det er interessant. Men tilby meg PGR2, Ikaruga eller SSX3 for noe på lista da, hvis du finner noe.
 
#24
hei jeg har prince of pursia eller hva det heter til gamecube. vil du bytte det mot project gotham racing 2 til xbox. spillet er helt nytt har bare prøvd det 3-4 ganger det er kjempekult. :thumbsup:
 
#25
Opprinnelig skrevet av geirsha@12.04.2004, 20.29
hei jeg har prince of pursia eller hva det heter til gamecube. vil du bytte det mot project gotham racing 2 til xbox. spillet er helt nytt har bare prøvd det 3-4 ganger det er kjempekult. :thumbsup:
Nei men gjerne noe annet. du kan kanskje få to. kommer an på hva
 
D

Deleted member 91

Gjest
#26
Jeg har Prince of Persia til XBox, i mint condition. Men jeg skal ha litt for det, gjerne 3 GBA-spill :D i og med at de er ganske billige på Elkjøp osv.
 
#27
Opprinnelig skrevet av Baronen@13.04.2004, 20.18
Jeg har Prince of Persia til XBox, i mint condition. Men jeg skal ha litt for det, gjerne 3 GBA-spill  :D  i og med at de er ganske billige på Elkjøp osv.
ja det kan gå det. Hva er du interresert i da?
 
#33
Er du interesert i Enter The Matrix, Minority Report eller Crash Bandicoot?
 
#35
True Crime: Streets of LA eller SSX 3 (?)
 
#36
Jeg er interessert i Project Gotham Racing 2, men har ikke noe av det du ramser opp å tilby.

Er du interessert i å bytte mot uåpnet Golden Sun: The Lost Age (GBA)? Evt. hvor mye skal du ha for å selge det?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.