Harde spill for harde menn

En tråd i 'Spilldiskusjon og -nyheter' startet av Nicholas, 12.08.2009.

1. Tomas

Tomas Frå Oslo ellår någe.

Passer dette i denne tråden?

Det er som 'Souls. Hver eneste feil jeg gjør får meg til å ville starte på nytt. "Nei vent det teller ikke" lissom. Lærte nylig at du kan bruke dodge offset på buffs, og at Decorations egner seg bra til iframes når båtene dukker opp. Ser frem til å prøve igjen når jeg har mer tid.

Shinra85, oerhört og Yetipants ga dette en brofist.
  2. justincase

justincase Jjang Forumleder

Damn oerhört KNUSTE tida til @Nabbe ja. Skal du finne deg i dette da Nabbemann?

Maraj, Jante og Agradula ga dette en brofist.
  3. kakarlsen

kakarlsen Tørkeskap-eier

En god @Nabbe-duell forlenger livet!

Shinra85 ga dette en brofist.
  4. Nabbe

Nabbe Har fin hatt.

Gi meg et par uker a.

sagosen, Novastrum, kakarlsen og 7 andre ga dette en brofist.
  5. Nabbe

Nabbe Har fin hatt.

hoi.

justincase, Shinra85, oerhört og 9 andre ga dette en brofist.
  6. oerhört

oerhört Medlem

Stramt, Nabbe. Jeg får legge meg tilbake i hardtrening.

justincase ga dette en brofist.
  7. Shinra85

Shinra85 Spillegals effort emo

Har gått til anskaffelse av Getting Over It. Og det er ... vanskelig, men rettferdig? Og overraskende zen. Jeg elsker det. Ikke langt inni spillet i det heletatt, og det er frustrerende og samtidig ufattelig tilfredsstillende. Følelsen av å ikke klare å komme over en hindring, for så å bare EIE hele greia i to sekunder før man tryner og havner på starten igjen. For så å bare klare å komme seg over det man brukte 20 minutter på , på typ 20 sekunder... Herlig følelse.

Her, ta en trailer for de som ikke har fått med seg spillet.

Tutankoopa, oerhört, Lodin og 1 annen person ga dette en brofist.
  8. oerhört

oerhört Medlem

“You Beat McNabbemann” er mitt nye mellomnavn.

Har klokket snart to døgn i Trials Fusion nå. For en fyr som stort sett spiller ting i et par timer og så legger dem bort, er det én diger anbefaling – og advarsel. Fusion er et aldeles, fullstendig, bortigranbarnatta smakløst spill, med mikrotransaksjoner og masse skrotete innpakning og klønete teknikk og lange lastepauser, og dermed stiller det definitivt i øvelsen guilty pleasure. Men FOR en nytelse det er. Mekanisk uten sidestykke, med en læringsrampe som bare gir og gir og gir. Tonnevis med baner, stort sett helt prikkfritt designet og med null repetisjon av hindrene.

Det verste man kan si om dette er at det strengt talt er en meningsløs øvelse, en investering i en nyttesløs ferdighet. Men det er selvsagt tilfelle for spill flest, og som avkobling er dette enkelt og greit enestående. 10/10 og vel så det, enda så mye jeg avskyr innpakningen. Gode mammut, hvor jeg elsker dette spillet.

Sist redigert: 05.03.2018
    Sheffield, Shinra85, Lodin og 7 andre ga dette en brofist.
  9. Nabbe

Nabbe Har fin hatt.

Så du slo tida mi med tre sekunder, og har tydeligvis knust meg på intet mindre enn tolv andre baner?

DICK! I THOUGHT I WAS OUT!

Nei serr ass bra jobba.

... men jeg skal knuse deg.

Sheffield, Agradula, Yetipants og 6 andre ga dette en brofist.
  10. Nabbe

Nabbe Har fin hatt.

Fun fact: Ice Breaker var den første hard-banen jeg klarte platinum på.

Fortsatt masse å gå på. Eneste grunnen til at jeg slo tida di var fordi jeg tok den øvre ruta, enda så sloppy jeg gjorde det. Rotet til på nest siste hinderet også. Come at me.

... og så var det resten av banene du knuste meg på da. Ser ikke fram til å gjøre Covert Ops. Slutten på den skru meg alltid i pompen.

Sheffield, Yetipants, kakarlsen og 1 annen person ga dette en brofist.
  11. oerhört

oerhört Medlem

Må nesten poste et par til. I begge disse videone er det egentlig alt for mye klabb og babb.

Så hvorfor poste?

Vel, «Ice Climb» er et realt rasshøl av en bane. Hver feil sender deg tilbake til start, hvilket betyr at du mister sjansen til a terpe på hvert hinder. Hvilket igjen betyr at man etter hvert blir sykt slepen på de første 20 hindrene, hvorpå man så banner og sverter i stadig mer fargerike ordelag når man endelig kommer til den biten, helt på slutten, som man strever med.

Jeg satt lenge bom fast rundt 80 meters høyde, og platinum-medaljen deles ut på 100 meter. Så, dermed ...

Det er forresten folk som har kommet helt til topps. Rune gjorde en fin liten video om førstemann som klarte det, til og med. Det er nok noen døgn igjen med mer øving før jeg har sjans på den bragden. (Og hvis du lurer på hvor langt Nabbe har kommet, så er det irriterende nok ca 50-60 meter lenger. Klasseforskjell, dessverre.)

Den andre videoen jeg ville vise fram er som nevnt mye tjasing og tull ... men den satt så godt. Dette er «Eye of the Storm», som er første expert-bane i gruppen «Master's Gauntlet», som er siste ordinære serie (mao ikke DLC) i Fusion. Den er ikke like djevelsk som noen av de andre expert-banene, men det er likevel flere av disse hindrene som tok meg en stund å få kontroll på.

Nicholas, Yetipants, Terje og 3 andre ga dette en brofist.
  12. Buggz

Buggz Den 5. beste Forumleder

Den følelsen når du ser McNabbemann bare fly avgårde fra første sekund... (i nederste video)

Nabbe og Shinra85 ga dette en brofist.
  13. oerhört

oerhört Medlem

Akkurat. På denne banen har han faktisk 17 SEKUNDER overtak i skrivende stund.

Men det skal sies at jeg har kjørt mesteparten av banen langt raskere enn jeg gjør i videoen. Problemet var bare å komme i mål uten feil ... som altså først gikk seg til nå nylig.

14. Buggz

Buggz Den 5. beste Forumleder

Kjenner følelsen altfor godt. Datt fort av med Fusion, men spilte HD og Evolution ihjel.

15. Nabbe

Nabbe Har fin hatt.

Oerhoert har jaggu blitt litt (mye) bedre siden han begynte å poste i denne tråden. Good shit. Ålreit å ha en grunn til å fyre opp Fusion igjen en gang i blant.

Del denne siden

This site is owned and third-party cookies. If you continue with us we understand that you accept the use of cookies.