Hardest Fucking Game EVAH

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#61
Battletoads på NES eller SNES? SNES-versjonen er den eneste jeg har spilt, og jeg kom til bane5 der man blir kjeppjaget av en rotte på en gigantisk sirkelsag. En god del år senere prøvde jeg spillet på emulator og fant ut at det finnes 6 brett, der alle sammen er lagt opp til å være helvete på jord.
 
#62
Gradius er jeg nesten sikker på at man ikke kan runde. Det er umenneskelig vanskelig.
[/b]
Med litt øvelse er Gradius V hvertfall mulig å runde. Treasure :forelsket:.
 
#63
NES, har aldri prøvd SNES
 
#64
<div class='quotemain'>
Gradius er jeg nesten sikker på at man ikke kan runde. Det er umenneskelig vanskelig.
[/b]
Med litt øvelse er Gradius V hvertfall mulig å runde. Treasure :forelsket:.
[/b][/quote]

Da burde du gå rundt med en liten glød rundt deg og bli erklært som et prodigy.

For jeg har brukt ufattelig mange timer foran Gradius V. Men klarer aldri å runde det spillet, frustrerende shit :(
 
#65
Jeg brukte å la en skillpadde bli drept av undervanns-monster-planten, for å så hente den tilbake fordi jeg syntes animasjonen var så tøff. Derreter runde hele greia.

Go Me.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#66
Hadde helt glemt dette emnet jeg. Glemte også å nevne Ninja Gaiden.

<div class='quotemain'>
Ingen som har nevnt Gradius. Er vel et av de vanskeligste spilla jeg har spilt.
[/b]
Det gjelder vel egentlig for hele SHMUP-sjangeren, i hvertfall viss det er snakk om 1cc.
[/b][/quote]
Delvis enig. Jeg vil fortsatt si at Gradius er det vanskeligste (som jeg har prøvd).

<div class='quotemain'>
Gradius er jeg nesten sikker på at man ikke kan runde. Det er umenneskelig vanskelig.
[/b]
Med litt øvelse er Gradius V hvertfall mulig å runde. Treasure :forelsket:.
[/b][/quote]
LIES!!! Jeg krever videobevis.