Harry Potter Fangen fra Azkaban

#1
Jeg har en datter som digger Harry Potter. Er det noen her som kan fortelle meg litt om spillet som kommer ut til PS2, det som skal brukes til Eye Toy kameraet. Og ungene våre digger Eye Toy så Harry + Eye Toy for dem blir jo det nærmeste man kommer himmelen. Så hvis noen av dere kan hjelpe meg med fakta og bilder av spillet så hadde det vært kjempebra.
 
#3
Harry Potter og fangen fra Azkaban (Å, som jeg hater oversatte titler).

I det førstkommende Harry Potter spillet, Harry Potter og fangen fra Azkaban , returnerer Harry, Ronny og Hermine for tredje gang til trolldom skolen deres, Galtvort. Denne gangen er det mysteriet rundt den rømte fangen, Sirius Svart, som fanger tenåringenes oppmerksomhet. Denne fangen er helt spesiell for Harry, da det sies at det var Sirius som gjorde det rede for Voldemort til å drepe foreldrene hans.

For første gang innenfor de bokbaserte Harry Potter spillene har vi muligheten til å spille både Harry, Ronny og Hermine. I dette spillet må du samarbeide, og alle de tre vennene vil ha forskjellige styrker, og svakheter. Dette gjør at du blir nødt til å bytte mellom karakteren, slik at du vil komme deg gjennom hindringer du kanskje ikke ville klart å komme igjennom med bare Harry.

Fra åpningscenen ved Galtvort ekspress, til den spennende avslutningen i den store sjøen ved Galtvort, vil du leve deg inn i den kjente verdenen til J.K Rowling, med hjelp av storslått grafikk, herlige lydspor og utrolige omgivelser. Videospillet vil føre til livs det magiske og fantastiske du har opplevd gjennom film og bok.

Spillerene vil også møte et bredt nytt persongalleri, samtidig som de vil bli kastet inn i en rekke under- oppdrag og konkurranser. Her snakker vi om å fly på Hippogriffer, utforske tidligere usette deler av Galtvort, dra med vennene (eller barna ;)) på 2-player utfordringer, som inkluderer Duell klubben, Feiekost- racing, og Flyvende Sjøhest fisking. Forbered deg til det mest magiske, mest utfordrende, og mest opplevelsesfulle spillet noensinne!

Spillet vil komme til PS2, Xbox, GameCube, og Game Boy Advance. Spillet vil allikevel ha mest finesser på PS2, som for eksempel en egen Eyetoy del, der du kan spille med fire av vennene dine i seks småspill!

Det er veldig fine bilder i Shigsyfreaks bildelink. Jeg tok de ikke med her, da de var veldig store. :).