Harvest Moon: A Wonderful Life [GC]

• Trådstarter Deleted member 365
  • Startdato
D

Deleted member 365

Gjest
Ok... jeg skjønner ingenting. Jeg har ikke klart og lage en eneste mat rett. det er en ting.
jeg får beskjed om at jeg kommer til og tjene mer penger på smør og ost. MEN hvordan i GRANSKOGEN lager jeg det?

Jeg er på første året og vinteren begynner om en dag.

*Avhengig*

Mat kan du lage hvis du dyrker turnips.. 1 turnips, så får du en salat.
Lager du salaten 25 ganger får du lage en ny rett, ellers så får du vite oppskrifter av byfolka..
Smør og ost lager du når du får bygd food processing room til 30000 er det vel?
Så min konklusjon, spill litt mer. Er selv i kapittel 3 og har nettopp fått food processing room.

D

Deleted member 365

Gjest
Aaah.. jeg her nettopp kommet til chapter 2. dvs. jeg har giftet meg og fått unge. har kjøpt en star cow.
fordi den andre kua nektet og gi meg melk..
men star kua mi gir heller ikke melk. så jeg tenkte. hmm.. jeg gjør den gravid med marble oksa mi. den er gravid i morra eller overimorra men den gir jo ikke noe melk til meg. med andre ord. jeg må satse på å få bra fisk for jeg har ingen andre intektskilder.

Hvordan er spillet?
Hva handler det om?
Er det fengende?

C

Chaz

Gjest
Opprinnelig skrevet av Agradula@04.05.2004, 13.35
Aaah.. jeg her nettopp kommet til chapter 2. dvs. jeg har giftet meg og fått unge. har kjøpt en star cow.
fordi den andre kua nektet og gi meg melk..
men star kua mi gir heller ikke melk. så jeg tenkte. hmm.. jeg gjør den gravid med marble oksa mi. den er gravid i morra eller overimorra men den gir jo ikke noe melk til meg. med andre ord. jeg må satse på å få bra fisk for jeg har ingen andre intektskilder.
Kuene gir melk i 40 dager etter de har født kalv. De må få kalv før de kan melke altså

Opprinnelig skrevet av Alucard@04.05.2004, 12.45
Hvordan er spillet?
Hva handler det om?
Er det fengende?
-Spillet er bra, men en tolmodighetsprøve.
-Det handler om å leve på en bondegård. Ha dyr, så grønnsaker, få dame osv.
-Jo, det er fengende. Veldig avslappende. Men, vær helt sikker på at du har lyst på det før du vurderer et kjøp. Det er absolutt ikke et spill for alle. PAL versjonen er allerede ute av produksjon, så du må allikevel bestemme deg ganske raskt hvis du har lyst på det nytt.