Harvest Moon:AWL [GCN]

Her i Stavanger området har de iallefall harvest moon:awl på hver eneste butikk som selger GC spill. Så kanskje butikkene på sørlandet glemte å bestille det da :p

HM: AWL ble kun trykt opp i et opplag her i landet, så der har du endel av forklaringa.

My fault! Mente europa :)

Det er underholdende. Variert gameplay. Nydelig stemning. Fine karakterer. Celia er kjempesøt. Får lyst til å gifte meg på ordentlig med henne. Hun har liksom alt jeg vil ha av en jente minus 0101110 m.m.(binær data-innhold). Fint og varierende landskap. En smule liten plass. Litt trangt på en måte.

Opprinnelig skrevet av plan_9@26.10.2004, 15.35
Om noen av dere fremdeles ikke har lagt til dette spillet i biblioteket deres kan det plukkes opp til 149 kroner på GamesMix.com.
124330​

Snakker vi om Harvest Moon: A Wonderful Life til Gamecube her?? :blunk:

Opprinnelig skrevet av plan_9@26.10.2004, 16.35
Om noen av dere fremdeles ikke har lagt til dette spillet i biblioteket deres kan det plukkes opp til 149 kroner på GamesMix.com.
124330​
No thanks. Selv om jeg fikk slengt flere gratis kopier etter meg, så ville jeg ikke ha tatt imot den. Jeg har hatt nok av vonde erfaringer med Harvest Moon fra før av.

Opprinnelig skrevet av plan_9@26.10.2004, 16.35
124330​
Har du en link? Jeg finner det ikke på gamesmix.

De hadde det til den prisen en veldig kort stund, men de hadde veldig få kopier av spillet igjen, så det er nok utsolgt nå.

Skjønner. Betalte gladelig 499,- for spillet, og synes det er verdt det :) .