Harvest Moon

D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Morbo@04.07.2004, 15.26
Det er ikke noe bryllup, desverre.
Nei.

Er GBA-versjonen noe tess? Har lyst til å prøve Harvest Moon, og har ikke Gamecube.

GBA versjoner er MYE bedre enn GameCube versjonen.
De har vandret litt vekk fra Harvest Moon serien på GameCube, men på GBA er den klassisk som alltid.
De er gode spill begge to, men GBA versjonen er best.

Opprinnelig skrevet av Morbo@04.07.2004, 15.26
Huset bygges ut etter fire måneder. Kona de er så godt som ubrukelig, men jeg tror hun kan finne på å lage mat til deg. Van for noen nye ting å selge etter fire måneder. Det er ikke noe bryllup, desverre.
Tja... Kona er vel nyttig hvis du vil ha barn... Eller?

GBA versjonen er nesten helt som N64 versjonen av Harvest Moon... Er veldig gøy... Har ikke spilt det på GC ennå, men jeg tror nok at GBA versjonen er like bra eller enda bedre enn GC HM...

Hvis du skaffer deg både GBA og GC HM kan du jo linke de opp og få ekstra greier i begge spillene også...

The strangest thing happened... Jeg hadde planta en hel haug turnips... 15 tror jeg... De vokste og hadde det bra, så gikk jeg å la meg... Våknet tiiidlig neste morgen, og gledet meg til å se på avlingen min.... All turnipsen var BORTE! Bare vekk! Ikke noen hull i bakken etter dem, ikke visne, triste blader... Bare borte.... Kanskje han ekle Mikumuku eller hva han het tok de.... :ehm...:
:usikker:

Opprinnelig skrevet av merlin03@05.07.2004, 23.20
The strangest thing happened... Jeg hadde planta en hel haug turnips... 15 tror jeg... De vokste og hadde det bra, så gikk jeg å la meg... Våknet tiiidlig neste morgen, og gledet meg til å se på avlingen min.... All turnipsen var BORTE! Bare vekk! Ikke noen hull i bakken etter dem, ikke visne, triste blader... Bare borte.... Kanskje han ekle Mikumuku eller hva han het tok de....  :ehm...:
:usikker:
Hmm... Hvis det er årstidsbytte er det kanskje normalt?

Det er kjent at Harvest Moon: AWL kan være velding buggete, så ha alltid 2 savegames tilgjengelig.

Opprinnelig skrevet av merlin03@06.07.2004, 13.18
Åssen skal jeg ha to save games? Jeg mener.... Et save tar jo 47 blocks....
Du har mulighet for 2 lagrede spill pr savegame, litt dårlig formulert fra min side.

Okei... Kua mi gir ikke fra seg mer melk.... Er ho gravid da? Og hvis jeg skal få ho gravid, da må jeg kjøpe Miracle Potion, ikke sant? Farm's Bull potion, sant? :ehm...:

Beklager spammingen btw.... Har lært nå :kul:

Hmm...Ingen svarer.... :ehm...: Saken er at kua ikke gir fra seg melk, det står ikke at ho er drektig på den status tingen, og oksen min er for UNG til å få Miracle Potion! <_<

Nei... Men ho er visst pretty happy og doing fine, så jeg fatter ikke hva som feiler ho jeg.. Har jo snart gått 40 dager siden ho kalva sist, så det er sikkert det....

Ingen som vet? :blunk: