Haumarush (WoW-emne)

Gogo Eivind :D . Bare grind de siste lvlene i Azhara og Deadwind Pass, jeg skal holde unna de andre alliance medlemmene hvis de prøver å ta mobsene dine ^_^.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Jeg vurderer å starte PvP-orientert Undead Warlock på denne serveren fordi halve SG har chars på hordesiden her, og fordi en clanmate av meg har en level 60 char som han kan omgwtftwinke meg med. =D Forvent å se en noobie warlock ved navn Ariale i kveld og utover natta.

EDIT: Eller.... hm. Jeg må tenke litt på dette.
 
Det hadde vært koz, skal nok grinde satyrs og blood elfs til 57ish, så ogres i deadwind pass.
 
Sist uke tinna jeg accounten igjen starta en ud mage på hamaurush eller 1337-rush som den også er blit kalt Ho ho ho !
Jeg er bare level 20, men jeg har røykt hasj og tilbet satan hele tiden mens jeg har spillt ^_^

Ps: Navnet er Slibrion
 
Ble 51 i dag, går relativt treigt for tiden, mye skolearbeid å gjøre, og det at haumarush er medium for tiden hjelper ikke når man må ha grupper til instace.
 
Ble 51 i dag, går relativt treigt for tiden, mye skolearbeid å gjøre, og det at haumarush er medium for tiden hjelper ikke når man må ha grupper til instace.
[/b]
aha. du kan joine AV :)
bare si ifra når du setter dg i kø sår gjør jg det samme. skal prøve å få md Kairne og Stiga oxo
 
Ble akkurat 55. Klarer 36 000 xp i timen på ogrene i Blasted lands om jeg ikke blir forstyrret (ganket/homoalliance som tar mobsene mine).

Håper på 60 til fredag, eller lørdag, en av dagene blir det uansett.
 
I går kveld ble jeg drept av en hel haug av folk fra en guild som het Envy tror jeg, hele tiden. Så dro de, så bestemte noen folk fra Grudge å komme til blasted Lands (Og det er ikke noe å gjøre i blasted lands enn å drepe kazzak, som ikke var oppe).

Han drepte meg vel et par 6/7 ganger, for moroskyld. En gang slo han meg ned til 1% mens jeg holdt på med en mob så jeg fikk durability. Godt de ikke vet hvem de kødder med ... Enda.
 
I går kveld ble jeg drept av en hel haug av folk fra en guild som het Envy tror jeg, hele tiden. Så dro de, så bestemte noen folk fra Grudge å komme til blasted Lands (Og det er ikke noe å gjøre i blasted lands enn å drepe kazzak, som ikke var oppe).

Han drepte meg vel et par 6/7 ganger, for moroskyld. En gang slo han meg ned til 1% mens jeg holdt på med en mob så jeg fikk durability. Godt de ikke vet hvem de kødder med ... Enda.
[/b]

Envy: Horde sin største PvE guild.
Grudge: Horde sin største PvP guild.

Sure greier :p .
 
I går kveld ble jeg drept av en hel haug av folk fra en guild som het Envy tror jeg, hele tiden. Så dro de, så bestemte noen folk fra Grudge å komme til blasted Lands (Og det er ikke noe å gjøre i blasted lands enn å drepe kazzak, som ikke var oppe).

Han drepte meg vel et par 6/7 ganger, for moroskyld. En gang slo han meg ned til 1% mens jeg holdt på med en mob så jeg fikk durability. Godt de ikke vet hvem de kødder med ... Enda.
[/b]
Jeg var medlem av envy på deathwing...så ble den oppløst, og mange av spillerene så jeg aldri igjen... :usikker:
 
De får nok juling, skal dere se.
 
2 Lvler igjen, skulle egentlig bare være 1, men jeg mista nettet i nesten en hel dag for to dager siden.
 
Jeg sitter faktisk her og vurderer hva jeg skal gjøre av dette emnet.
Stenge det, la det være eller renske det litt for spam.
Egentlig så kan egentlig hele emnet stenges siden emnets opprinnelige funksjon, som var å holde orden på stats (som ikke har blitt fulgt opp heller) blir nå overvåket i et annet emne. Nå fungerer egentlig dette emnet bare som en liten chatkanal for de få som spiller aktivt på Haumarush, og generelt så bidras det ikke med noe spesielt, sammenlignet med den generelle WoW-tråden.

jeg gir emnet noen dager, og hvis det ikke har kommet noe meningsfullt ut av det da, så er det stenge tid.
 
Det er da bedre om vi snakker om ting som er spesifikt til denne realmen her, enn blande det opp i det generelle WoW-emnet? Skjønner ikke hva som er så farlig med å la emner stå, så lenge vi som spiller på Haumarush får noe ut av det, kan jo like så godt bli her. Hvis ikke vi får noe ut av det etter hvert, dør det ut og faller nedover emnelisten. Big deal?
 
Jeg trodde faktisk du skulle bli en fin moderator Frenzy. Hopp ned fra tronen og se deg litt omkring. Hvor mange poster får ikke vi som kommenterer "In-server" ting i wow emnet?
At emnet kanskje er litt internt har vel ingenting å si. Du må gjerne forandre tittel og mening på emnet, gjerne de første postene også. Men det er ganske ubrukelig å stenge et emne som tydligvis blir brukt til noe fornuftig.


... Fortsatt 58. Sove.
 
Grunnen til at jeg stiller krav var et Alex ville at jeg skulle sette ned grenser på hvordan folk oppfører seg i De Spesielle Seksjonene.
Det har blitt litt for mye intern prat, og det gjør det litt vanskelig for andre folk (eventuelt nye brukere) å sette seg inni de forskjellige emnene.

Jeg skal hjertelig innrømme at enkelte brukere har holdt seg ganske seriøse her inne, men det har kommet svært mange unødvendige innlegg sålangt

Greit nok. Jeg redigerer emnetitelen, og lar emnet stå åpent, men betingelsen er at det skal kuttes sterkt ned på triviell prat her inn.
En setningsinnlegg eller bare kjapp kommentering av andres innlegg skal unngås fra og med nå.
 
:tommelopp:


Uansett. Er det mange på horde som har 8/8 Nightslayer enda? Er veldig usikker på om jeg skal gå for det. Jeg mener, setbonusen er koz, men bloodfang er bedre for dagger rogues :(