Hele Discworld-serien selges.

Jepp, selger her den komplette Discworld-serien i veldig god stand. Alle manualene og covrene er i perfekt, mint tilstand. Discworld 1-CD-en har de vanlige svake overflateripene, men det har ingenting å si for spillingen. Discworld 2 og Discworld Noir er så å si ripefri. De har dog noen helt syltynne riper som kun kan sees i sterk lys. Men - igjen - dette har null å si for selve spillingen.

Og hvis du vil ha bedre beskrivelse og/eller bilder, så bare gaul ut.

Jeg hadde tenkt en pris på 500 kroner inkludert porto for alle. Men jeg er også villig til å selge separert.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hadde det enda vært PC-versjonene så skulle jeg nok tatt dem av hendene dine, men... pek-og-klikk på PSOne? Njet. :(

Sant det. Det er en del tregere - og, for å være helt ærlig, så kan jeg ikke fordra treg musepekerhastighet. I tillegg så er det lengre lastetid. Men å styre med en PSOne-kontroll er vel ikke så vanskelig? Det er vel først og fremst tregheten som er irriterende. Men på en annen side er jo alt det andre geniale med Discworld-spillene i takt: kreativiteten, den sprøe stemningen og humoren og de utfordrende puzzlene.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Den lave oppløsningen på grafikken er ren bonus, mener du? :p
Næh, makter ikke som sagt. Måtte hatt dem på PC.

Opprinnelig skrevet av Yetipants@02.10.2005, 02.51
Den lave oppløsningen på grafikken er ren bonus, mener du? :p
265353​
Hehe. Jepp. :D Vi vet alle at det ikke finnes noe bedre enn firkantete korn smuldret over TV-skjermen i en eneste stor fargegryte, samtidig som vi hører god, britisk humor på sitt beste.

Men ja, skjønner at du foretrekker PC-versjonene.

Opprinnelig skrevet av Egle@02.10.2005, 15.57
Hvis jeg skal selge de enkeltvis vil jeg helst ikke gå så mye under markedsprisen. Men jeg kan gå med på 160 + porto for Discworld 1, hvis ikke _LarZen_ kjøper de alle for 400 kroner + porto, da.
265423​
Det høres greit ut :tommelopp: