Her er Spillegals Topp 31 beste spill!

#1
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@08.05.2004, 21.51
Kunne jo ha satt opp flere "10.-plasser" osv. da.

F.eks. skrevet:

10. Metroid Prime
10. The Legend of Zelda: The Wind Waker
osv...
Akkurat det jeg mente ;)
 
V

Venom

Gjest
#3
Bra liste men jeg syns det er for mange ff og mgs fanboys her.
Men dette er jo sg's beste spill ikke tidenes beste spill, da skull nok hl vært høyere og doom vært med.
savnet Deus Ex :grine:
 
#4
er en skam at ikke WCIII havnet høyere på lista, hvis det er snakk om populært online spill (cs) for å komme opp på lista burde WCIII har ligget høyt.

dette er rett og slett "en klassiker", for mye FF :( , og Halo fortjener en høyere plassering :tommelopp: , når Halo 2 kommer blir det til å "toppa heile driten".
 
#5
Opprinnelig skrevet av {DP}Bjørn@01.07.2004, 23.39
er en skam at ikke WCIII havnet høyere på lista, hvis det er snakk om populært online spill (cs) for å komme opp på lista burde WCIII har ligget høyt.

dette er rett og slett "en klassiker", for mye FF  :( , og Halo fortjener en høyere plassering  :tommelopp: , når Halo 2 kommer blir det til å "toppa heile driten".
Keep on dreamin'. :p

Zelda og FF er hundre ganger bedre enn Halo. Og mener du at WCIII er mer populært enn CS?
 
#7
sa jeg at WCIII var mer populært enn CS??? neineinei, sa at det var populært (og forresten et 1000x bedre spill en CS)

Halo 2 vil eie FF, sry :kul: :tommelopp:
 
#8
Opprinnelig skrevet av {DP}Bjørn@01.07.2004, 23.48
sa jeg at WCIII var mer populært enn CS??? neineinei, sa at det var populært (og forresten et 1000x bedre spill en CS)

Halo 2 vil eie FF, sry  :kul:  :tommelopp:
sry azZ, tror lzzm ik dt.



Halo 2, vil, som forgjengeren være ett godt spill, men ikke på langt nær like godt som FF og Zelda.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#10
Opprinnelig skrevet av Alice@02.07.2004, 00.51
Halo 2, vil, som forgjengeren være ett godt spill, men ikke på langt nær like godt som FF og Zelda.
Ett enkelt spill vil aldri kunne måles mot en hel sjanger. Skal man derimot måle det mot de siste installasjonene i begge seriene(FFX-2 og Zelda: The Wind Waker) tror jeg nok at det kan by på en like god, om ikke bedre, spillopplevelse.
 
#11
Opprinnelig skrevet av Mandark+02.07.2004, 16.11-->
<!--QuoteBegin-Alice
@02.07.2004, 00.51
Halo 2, vil, som forgjengeren være ett godt spill, men ikke på langt nær like godt som FF og Zelda.
Ett enkelt spill vil aldri kunne måles mot en hel sjanger. Skal man derimot måle det mot de siste installasjonene i begge seriene(FFX-2 og Zelda: The Wind Waker) tror jeg nok at det kan by på en like god, om ikke bedre, spillopplevelse. [/b]
Da tenker jeg på et hvilket som helst FF, helt etter smak. For eksempel synes jeg at Ocarina of Time er hundre ganger bedre enn Halo. Dessuten er verken FF eller Zelda en sjanger.
 
#12
Hmm.. FFVII ville fått en stemme av meg her.. da ville den gått på delt 1. En fantastisk liste da..

Ganske gøy å vite at jeg har alle bortsett fra de fem nederste.. og 23. og 24. plassen :p