Heroes 5

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#21
Javisst. Min PC er littegrann kraftigere enn den som ble beskrevet ovenfor (godt mulig at jeg har mer ræva skjermkort, for den saks skyld), og jeg får jevn ytelse med alt på full pupp inklusive FSAA og gode greier.
Hva slags skjermkort har du, og hvilke drivere har du installert? Kjører du mange programmer samtidig som du spiller?
 
#22
Radeon 9800 series...Fant en driver på ATI sin hjemmeside som skulle tilsvare kortet mitt...Kjører ingen andre programmer en Norman Virus Control, quicktime, iTouch og sound management...
 
#23
Jeg har et 256 MB Radeon 9600 kort, 2,8GHz Intel Pentium prossesor pg 1024 MB RAM.

Kjører spillet flytende på 1280 x 1024 med alt på medium..... -_-
 
#25
Jeg har et nVidia GeForce 6600 GT 128MB, 2.08GHz AMD Athlon™ XP 2600+ og 1024MB RAM. Spillet lagger hvis jeg zoomer ut (noe som er jævlig teit å ikke kunne gjøre), selvom PC-en min burde kunne kjørt det, tror jeg. Det merkeligste er at jeg ikke merker noen forskjell i framerate uansett hvordan jeg stiller på grafikken. Noen som har noen råd?
 
#27
SITAT(Agahnim @ 09.06.2006, 19.22) 8904
Jeg har et nVidia GeForce 6600 GT 128MB, 2.08GHz AMD Athlon™ XP 2600+ og 1024MB RAM. Spillet lagger hvis jeg zoomer ut (noe som er jævlig teit å ikke kunne gjøre), selvom PC-en min burde kunne kjørt det, tror jeg. Det merkeligste er at jeg ikke merker noen forskjell i framerate uansett hvordan jeg stiller på grafikken. Noen som har noen råd?
[/b]
Virker som vi har samme problem...Jeg har de-tweaka noen tweaks jeg fant ut at ikke var så kjekke som det stod skrevet likevel som memorymanagment og å ta cekk largesystemcachen...men har ikke sjekka om det har blitt bedre ennå...Men nå har vel dette emnet gått litt off topic til spør forumet-seksjonen vel?

Spiller Inferno-campaign nå, digger cerebri og succubus også er det kult at Nightmares koster 666 gull...Sånn inn på topicet igjen ja...
 
#28
Det er så griseimba å spille undead igrunn. Om du spiller han heroen som har Reanimate som special ability, og har en del necromancy skill, kan du omtrent aldri miste units :p
(Inferno er sykelig tøffe.)