Heroes: Might and Magic 5

Ja da er de helt nye bildene til Heroes 5 her.
Jeg er jo en fan av dette spillet og kommer helt klart til å kjøpe spillet. hva med deg/dere? skal dere ha dette når det kommer?

Screenshots!

Kilde: VG Blog

Hvor er bildene? Hvor har du sett de? Jeg er ekstremt interessert i dette spillet, så vennligst si meg hvor jeg kan se disse bildene.

Redigert: Sorry, ser du har posta de nå

Redigert igjen:

Tja, antar det var urealistisk av meg å håpe på 2D-grafikk à la Heroes of Might and Magic 3 (selvfølgelig mye skarpere og mer detaljert 2D). Jeg, i motsetning til Shadar, likte ikke Heroes 4 særlig godt. Vet ikke helt hva det var, men det klarte ikke å skape like god stemning som toeren og treeren. Jeg tror 3D-grafikken har noe av skylden.

Ut i fra de få bildene vi har fått servert nå, ser ikke dette mye ut som Heroes, og det skremmer meg. Håper virkelig ikke de har planer om å gjøre drastiske endringer i gameplayet.. Jeg høres kanskje litt negativ ut nå, men det er fordi jeg ble så skuffet av fireren. Har store forventninger til dette. Håper ikke Heroes skuffer denne gangen.

SHDR

Gullmedlem
Øh. Det der så jo helt fucktastisk ut! Er det noen som vet hvorvidt det er samme system som tidligere? Er det turbasert out and out? Hva skjer med gridsystemet når det tilsynelatende er freeform 3D-kamp? Blir det like rolig og deilig å spille det nå som tidligere?

Dette har jeg store forventninger til. Jeg var en av de få som syntes at Heroes 4 var meget knall, så om de har klart å gjøre dette enda barskere, er jeg totalt solgt. Go 3DO!

Selv om firern var en gedigen skuffelse, er det slettes ikke umulig at jeg skaffer meg dette. Utifra bildene ser det jo ikke mindre enn fantastiskt ut!

Ifølge IGN så skal det komme ut en gang i fjerde kvartal.

Men, men, gleder meg, 4ern var en skuffelse, får håpe at dette gir samme spillfølelse som 3ern da.

Ser ut som at UbiSoft drøyer utgivelsen til begynnelsen av 2006. Her er noe info fra UbiSoft's nettside.

Ubisoft is delighted to confirm the return of the legendary Might and Magic® brand. Credited with the establishment of the heroic fantasy genre since its first release in 1985 on PC, the brand envelops several series including the mythical Heroes of Might & Magic®. No stranger to resurrecting cult licenses, Ubisoft will bring fresh life to the franchise, taking it to a new level while respecting its heritage.

The first game to reintroduce the video game legend to the public will be Heroes of Might and Magic® V, the sequel to the universally acclaimed turn-based strategy series with a touch of RPG. The new opus will benefit from the features and characteristics that established the success of the initial saga while offering a wealth of innovations such as a a highly immersive scenario, a variety of appealing factions, modern 3D graphics, a revolutionary tactical combat system and a story-based campaign mode.

Developed by a seasoned team at Nival Interactive (Blitzkrieg, Silent Storm, Etherlords), Heroes of Might and Magic® V is scheduled for release on PC in early 2006.

hmm , jeg hadde 2`ern , 3`ern pluss alle Expansion sakene og jeg hadde 4`ern , 4`ern virka ikke ferdig en gang..

selv om jeg syntes alle spilla var moro og spille , selv om jeg og flere venner spillte sammen på lag og mot værandre på en litt rar måte , bare en fikk sitte ved pesen da det var hans tur :p , sån at vi ikke skulle vite hvor vi var og hva de andre hadde osv.

har litt lyst på det spille oxo , Er det en link til mere info om spillet et sted?
lurer på om det kommer flere races eller lingnede.

når er release datoen ?

Jeg har alltid foretrukker Might & Magic fremfor Heroes of Might & Magic. Er jeg homo?

Jeg husker jeg kunne Heroes 3 ut og inn, det fjerde spillet skuffet bare. Men dette spillet ser bare knall ut. Håper virkelig systemet er like "enkelt" som i 3-eren og ikke har så mange underligheter som 4-eren hadde.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
dodraugen2k: Ja, du er meget, meget homo. Might & Magic er faenmeg den mest uinspirerte møkkaserien innen RPG-sjangeren. Samme jævla klisjéene i hvert jævla spill. Drit.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Shadar@30.03.2005, 22.25
Øh. Det der så jo helt fucktastisk ut! Er det noen som vet hvorvidt det er samme system som tidligere? Er det turbasert out and out? Hva skjer med gridsystemet når det tilsynelatende er freeform 3D-kamp? Blir det like rolig og deilig å spille det nå som tidligere?

Dette har jeg store forventninger til. Jeg var en av de få som syntes at Heroes 4 var meget knall, så om de har klart å gjøre dette enda barskere, er jeg totalt solgt. Go 3DO!
199021​
Ah, deilig å se at noen flere satt pris på det spillet, føler at det spillet druknet litt i mengden.

Og ja, selvfølgelig skal jeg ha dette spillet. Jeg har alltid elsket Heroes spillene, det finnes da ærlig talt ikke noe diggere spill å bare sitte å chille med på en søndags formiddag.
Er spent på hvordan de klarer å implementere 3d grafikken til gameplayet, jeg håper at gridsystemet blir værende i en eller annen form. Håper også at de videreutvikler muligheten til å bruke selve heroen i kamp, ingenting er som å sende helvetes chain lightning gjennom fienden :)
Håper bare at dette blir et gjenkjennelig Heroes spill slik at de ikke tar helt av og lager et annet spill med Heroes tittelen. Jeg er for nytenkning, men særpreget til serien bør være tilstede.

Dette var en herlig nyhet, gleder meg som en unge.

-EDIT-

Det kommer ikke før første kvartal 2006 :grine:

Sorry, Lurtz:

Opprinnelig skrevet av celestialheavens.com
- heroes will probably not participate in combat as in H4, but they'll be more involved than in H3
Dette stammer for øvrig fra den aller første informasjonen som ble sluppet om spillet (det som har kommet nå er ikke det første), og det begynner å bli litt lenge siden jeg leste dette, så kan godt hende at det ikke er slik nå.

Her er en full liste av infoen jeg hentet dette utdraget fra (som sagt er det gamle saker, så ikke regn med at alt stemmer nå)

Fabrice Cambounet from Ubisoft confirmed that the French publisher is currently working on a new Heroes of Might and Magic game. Details are scarce as of today, but here is a summary of what has been revealed until now.

* the game will use a 3D engine;
* the game will lean more towards strategy than RPG;
* the system requirements will remain low, and offer some scalability;
* a simultaneous turn system is considered, but only as a means to speed up the early parts of the game;
* the game will not be released in 2004, but should be announced some time after the E3;
* there will be a demo;
* demons and the undead might form separated factions again;
* the multiplayer mode will focus on Internet play, but hotseat might be included;
* there will be a unique storyline for the single-player campaigns;
* the story style will be the faction switching / linked storyline style;
* stacks, dragons, upgrades, a combat grid and other basic concepts from the previous games will be back;
* a combat-grid resembling the one in H3 will be implemented;
* towns will seem more "alive" than before;
* lots of changes\improvements in the combat-fase of the game; that part of the game is starting to get playable;
* heroes will probably not participate in combat as in H4, but they'll be more involved than in H3;
* diplomacy will not be a major key in the game, but creating alliances during missions will be possible;
* official homepage to open with the official announcement of the game;
* former New World Computing staff members, such as Jon Van Caneghem and Rob King, might work with Ubisoft;
* game-development is considered to be on schedule.

Kilde

Lodin

Der Waaaah
Nei kommer nok til å la dette ligge. Digger Heroes spilla, men all den tid det kommer fra Ubisoft holder jeg meg langt unna.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Shigsy@31.03.2005, 15.50
* the game will lean more towards strategy than RPG;

199348​
Vet ikke helt hvor godt jeg likte det der. Balansen mellom RPG og strategy er allerede meget bra i spillene, jeg håper ikke de reduserer muligheten til å forme heltens egenskaper, spells, utstyr osv.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av salamando@31.03.2005, 19.00
Heroes3 er jo det beste. Heroes4 var jo uberskrekkelig stygt.
199490​
Heroes 3 er nok det beste ja, men Heroes 4 er absolutt et verdig bidrag til serien. Grafikken er kanskje ikke vakker, men det er har det samme sjarmerende gameplayet.