Heroes of Might and Magic V

#1
Så, jeg klarte å skaffe meg dette sinnsykt tøffe spillet i går, og har spilt det alt for lite til å kunne stort om det (bortsett fra at det ligner 3-eren, som er en veldig positiv ting).

Men likevel er jeg mer enn nok keen på å spille en omgang mot noen SG-folk.

Så, noen som tør å utfordre en liten stakkar som for første gang våger seg ut på den store helte-slagmarken på nettet? Det hadde vært dritkult om vi klarte å samle 4 stk. slik at vi kunne spille et 4-player FFA map.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#6
Som han sa, de som likte nr.3 vil virkelig like dette. De har gått tilbake til det gode gamle systemet, bortsett fra at slagmarken består av kvadrater i stedet for sekskanter, pluss at noen dyr kan ta opp flere ruter. Helter er ikke aktive på samme måte som i IV; de har en type angrep men ikke noen form for hitpoints. De kan også bli mer spesialiserte, så det har mer betydning for flokken hvordan du trener heltene.
 
#7
Jeg tenkte på å kjøpe det... Men 3D? Fungerer det?

Jeg var die-hard-fan av 3ern. Det spillet utgjør store deler av barndommen min. Spiller det fremdeles fra tid til annen.
 
#8
Heroes med 3D-grafikk fungerer overraskende bra, spør du meg. I begynnelsen hadde jeg en del problemer med å se alt av ting som ligger spredd rundt på mappet, og jeg syntes det var tungvint å hele tiden måtte endre kameravinkel for å få den oversikten som krevdes i en hver situasjon. Men nå som jeg har spilt spillet en del, føles dette helt naturlig. Jeg har blitt veldig vant til å kontrollere kameraet akkurat slik som jeg vil ha det, og har ikke lenger problemer med det. Det gjelder bare å bli vant til det, så er 3D-grafikken ingen problem. Den er tvert imot en stor fordel, da den bidrar til flott stemning.