Heroes Of The North

Jepp da har vi fått alt på plass. Web siden er opp å går,forumet og nå da guilden i selve spillet.

Vi spiller på Shadowsong (PvE) og kaller oss da for Heroes Of The North.

Alle som har lyst er velkommen men anbefaler folk å lese gjennom reglene for guilden.

Her er web siden våres

Ta da kontakt med en Officer eller guild lederen for å bli medlem.

Opprinnelig skrevet av karamba@13.02.2005, 03.33
PvE??!!!?
176903​
Har du et problem med det eller?
PvE er greit i seg selv det...

Heroes of the North er som sagt en veldig laid-back guild, og meninga er at vi skal kunne spille med flere forskjellige characters på flere forskjellige servere, uten at det skal bli bli et problem for selve guilden...

vi skal ikke bli den beste. vi skal ikke bli den største, men vi skal bli en av de kosligeste guildene du kan joine.
vi skal passe på hverandre, hjelpe hverandre når det er nødvendig, og slikt...
en stor, liten familie med andre ord...

hørtes ikke det greit ut eller?

Opprinnelig skrevet av karamba@13.02.2005, 03.33
PvE??!!!?
176903​
Hva mener du med det..? Samma F... om det er pvp eller pve! saken er at du kan slappe litt mere av på pve, istenden for på en pvp som det kan komme en rogue nerd å backstabbe deg hver gang man er ute å utforsker! vi har hver vår måte på ossen vi liker å spille, enkelt og greit!

PvE er så forbanna uaktuelt for meg. Jeg skal enten på en RP- eller PvP-server. Jeg forstår ikke at noen som helst vil inn på en PvE-server av andre grunner enn at man slipper kø.

Endte opp på PvP jeg også. Tror det kan bli litt mer spennende, og det passer med storyen. Blir litt kjipt å quest'e med Alliance avskum 10 meter fra deg uten å kunne gjøre noe.

Men jeg skjønner godt de som vil spille PvE også. PvP kan bli litt stress. Mulig jeg starter en PvE char selv.. får se hvordan det går.