Heroes of the Storm: Live Masterclass ikveld fredag 15. mai!

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#1
Om kveldens hendelse: http://lolbua.no/blogg/magnus/magnus-er-en-noob/



Mange kjenner til Blizzard sitt inntog på MOBA-markedet, men for de uinvidde: Heroes of the Storm er som LoL og DOTA2, bare med en mye lavere terskel for å ha det moro og med en masse kjente figurer fra Warcraft, Diablo og Starcraft. Det er heldigvis en del mer, men det er det du trenger å vite i tillegg til at det er veldig, veldig gøy.

Spiller er per dags dato i lukket beta, men om bare noen dager 20. mai går det ut i åpen beta, og spillet slippes offisielt 2. juni, og det er naturligvis helt gratis.

For å nevne noe angående pengebruk: Spillet er gratis å anskaffe seg og spille, men man kan naturligvis bruke penger på skins og mounts. Hver uke er det et sett med figurer som er gratis å spille, og fler kan enten kjøpes med visa-kortet eller valuta du tjener deg opp ingame ved å spille. Personlig har jeg ikke brukt en eneste krone på enkeltfigurer, og har ganske mange!

Er ute av trening så klarer ikke skrive en engasjerende lang tekst, så det du burde gjøre er å titte innom streamen min ikveld klokka åtte, da jeg sammen med LOLbua skal ha en Masterclass i spillet for journalisten Magnus, har et fullt norsk team og skal lære han å spille det så en glimrende mulighet for alle å få et inntrykk av hvordan spillet er! Her er linken igjen: http://www.twitch.tv/narshathemage

Håper å se noen av dere der, og om du vil prøve spillet viser jeg gjerne vei, legg meg til: FilipmedF#2458
 
Sist redigert:

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#2
Bare titter innom for å nevne at å spille Brightwing på et lag med randoms som ikke har noe som helst dps er ikke bra.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#3
Høres selvopplevd ut?
 

Novastrum

Feminist-elitist
#5
"Det er nesten så jeg har lyst til å spille dette spillet med gamepad"

Hva. i. alle. dager?

Ser artig ut!
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#7
Åpen beta er akkurat nuh som betyr at adle kan leika. Nå kan man spille i andre regioner også, hvis det skulle ha noe å si.