Hidden

#1
Noen som har testet denne geniale modden til hl2? Det er en multiplayer mod. Man spiller enten som The Hidden eller på lag med andre i en eller annen slags spesial gruppe med politifolk( noe ala CT i CS). Som i de fleste andre mp spill så skal man drepe hverandre. The Hidden har spesielle evner som feks å klatre på vegger og man er nesten helt usynlig. Av våpen så har man bare kniv og noen granater når man er hidden. Når man klarer å drepe hidden så får man bli hidden neste runde.

Jeg er elendig til å forklare, men håper dere forsto litt. Modden kan leses mer om på www.hidden-source.com hvor den også kan lastes ned.
 
#2
Gi meg info og dl url servert som lenker i den første posten din, noen screenshots of litt mer info, om f.eks skytevåpen ellerno annet snacksy.

Jeg kunne googlet dette, men er for lat.
 
#4
Lastet ned denne modden i går, og den er kjempegøy! Er skikkelig freaky å løpe irundt og lete etter "Hidden". Synes det er vanskelig å drepe noen med hidden enda, men er jo temmelig n00b etter bare noen få timers spilling (Og siden jeg er n00b, så har jeg ikke drept hidden så mange ganger og dermed ikke spillt som han)

Det eneste som er litt drøyt er å bli drept tidlig i en runde som varer max 5 minutter. Skulle ønske det var mulig å spectate hidden så jeg kunne lære litt av de med litt skills.
 
#5
men hvis man kunne spectate hidden så kan man jo fortelle de andre hvor han er. Det er faktisk mulig å bli hidden uten at man dreper han først. Det har skjedd et par ganger for meg.
 
#6
Jepp, er mulig å sette max limit på hvor mange ganger man kan være hidden, for å stoppe en pro i å slakte alle de stakkars IRIS n00bene hele tiden.

Folk på serveren jeg spillte på sa at hvis man gjorde damage på hidden, så var man med i trekningen om å bli han neste runde.

Ps: Skikkelig annoying å få sitt første hidden kill på mappen når det er last round >.<
 
#7
Laster ned nå jeg, dette høres spennende ut! Skal vi finne en tom server en kveld og spille litt, bare vi Spillegale?
 
#8
Hvorfor ikke? Max players på serverne som er oppe er alltid irundt 8-9. 1 hidden og 7-8 IRIS. Skal ikke være så altfor vanskelig å få noe oppe å kjøre. Eventuelt en spillegal jævel hoster en dugelig server sjæl.

(BTW: Mod filen er bare irundt 100meg, lastet ned på under halvtimen med all adsl som er verdt en femmer. Go fetch!)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Laster ned nå. Har dugandes linje, så jeg kan hoste server om det kniper.
 
#10
Husker det var et innslag av dette på the 1UP show for en god stund tilbake hvor de skrøt godt av det. Virker veldig spennende og skal absolutt prøves.
Count me inn på nett-spilling!
 
#11
Lasta det nettopp ned jeg og, prøvte å spille på en server, men spillet klikka, håper det var et engangstilfelle.
finn en server, så skal jeg eie dere alle med mine ebayed skills.


Edit: etter å ha spilt dette spillet i ca 10 min har jeg funnet ut at det faktisk er meget gøy.
her har lagspill faktisk masse å si.
 
#12
Tjaa, geeia jeg likte veldig godt med spillet er at man alltid konkurrerer. Den eneste måten å få en høy poengsum på er ved å gjøre det bra som Hidden (og man vinner jo runden ved å få høyest poengsum). For å bli Hidden er man nødt til å være frempå som de Swat-folka og ikke gi de du spiller med sjansen til å drepe han før deg. Jeg tok fort til meg taktikken å holde meg nerme de jeg så ble eid mye av Hidden for å kunne bruke de som lokkekaniner. Jeg sugde i å spille som Hidden, men likte absolutt spenningen det innebar. Å få spille som han er absolutt mer spennende enn å spille som en politifyr, og det er en premie som gjorde at jeg hele tiden mitt ytterste for å fortjene det.

Har likt det lille jeg spilte veldig godt. Synd at det tydeligvis har en del tekniske problemer å overkomme. Jeg hadde litt trøbbel med å finne en stabil server, men da jeg først fant en som både var stødig og full så hadde jeg det veldig morsomt.

Så... passer det å spille i helga? :)