Hitman - Blood Money

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Ja. Jeg trodde jeg var smart og kjøpte xbox-versjonen av ovennevnte tittel, for da slapp jeg å investere i 360-en med det første. Men nå viser det seg å være jævla mas å koble til den gamle kassa hver gang jeg vil snike litt rundt omkring, og ikke har de orka å gjøre dte mulig for meg å spille den på 360 heller. Og så kom en flokk med ville hunder og poenget her er egentlig at jeg er på utkikk etter Hitman Blood Money til den nyeste inkarnasjonen av krysskassa, 360-en. Jeg orker ikke å betale en formue for den, ettersom det bare er min latskap som er problemet her. 2-300? Nei? Mer?

SITAT(SirkusMartin @ 22.08.07, 04.33) 78714
Ja. Jeg trodde jeg var smart og kjøpte xbox-versjonen av ovennevnte tittel, for da slapp jeg å investere i 360-en med det første. Men nå viser det seg å være jævla mas å koble til den gamle kassa hver gang jeg vil snike litt rundt omkring, og ikke har de orka å gjøre dte mulig for meg å spille den på 360 heller. Og så kom en flokk med ville hunder og poenget her er egentlig at jeg er på utkikk etter Hitman Blood Money til den nyeste inkarnasjonen av krysskassa, 360-en. Jeg orker ikke å betale en formue for den, ettersom det bare er min latskap som er problemet her. 2-300? Nei? Mer?
[/b]
Du får spillet billigst her: http://www.zailor.no/index.php?SCREEN=item&item=49633
179 kroner + frakt altså. Bør ikke være mer enn i overkant av 200kr :)

Syntes det blir feil, du bruker ordet "nigger" som om det er helt fint for deg! Men tenk på alle de som lider av denne sykdommen, det er ikke så greit for dem, eller hva? Tenk på små barn, hvor ille det er for dem. Greit nok, HIV dreper. Nigger er bare grusomt!

Så Sirkusmartin, tenk deg litt om før du sier ord som kan virke sårende, ord som kan skade personer....

Peace!