Hitman: Blood-Money.

#21
Hitman har ingen "Easy" vanskelighetsgrad. Du velger mellom Normal, Hard og Expert, i hvert fall i de to siste titlene.

Shaddy (og eventuelle andre): Spill Contracts. Det er riktignok tvilsomt å resirkulere enkelte brett fra eneren, men det har en unikt grim og skitten atmosfære du rett og slett ikke bør gå glipp av. Og så har det de mest skamløst sexy loadeskjermene og grensesnittelementene noensinne, i opp til 1600x1200s oppløsnings prakt.
 
#23
Det er da det 4. spillet dette her da...

Og når jeg først poster her, så sier jeg noe til de som mener hitman er for lett fordi man kan bare skyte seg igjennom brettene; dere har ikke forstått spillets tittel!
 
#24
Jeg har aldri testet Hitman, men har prøvd nummer to og tre (nummer to hadde jeg til GameCube). Jeg synes Hitman 2 var bra, men nummer tre hadde jeg ikke helt sansen får. Håper ikke serien blir en jævla flopp.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#26
Hitman Contracts er 3 Hitman 3 jo. Det bare hadde 3 tallet i seg, men heller ett annet navn som contracts.
 
#28
skal ikke kjøpe det, liker ikke hitman spill, men dette sier jeg bare på det lille grunnlaget jeg har for å uttale meg...prøvde hitman 2, og det var dønn kjedelig

splinter cell 3, derimot, skal jeg ha
 
#29
Det er en ting jeg har litt vanskeligheter med å forstå: Hvorfor går folk inn på et emne når de vet at det handler om noe de gir faen i ...?
 
#30
Hehe.
Ja det kan du godt si.
Hitman spill er for dem som ikke liker og plaffe ned folk men har sjangsen til og gjøre det hehe.
Jeg selv liker best og snike meg rundt uten å bli oppdaget men hvis jeg blir oppdaget så tar jeg bare dem som er nøvendig eller som har sett meg.
lord levi the evil jaja du for holde deg til et litt lettere spill du da du kan fks starte med det enkle spillet splinter cell som du nevnte uff det er så enkelt at det er sykt..
Men det er jo en bra begynnelse og begynne med splinter cell så kan du prøve deg på hitman etterpå.
det er ikke så kjedeligt som du tror (synes jeg da!). :)
 
#31
Opprinnelig skrevet av Christopher*@01.12.2004, 16.32
NEI! jeg har lest at det bare er et mellom spill til nr 3.
144428​
Vel, contracts hadde ikke noe 3-tall i tittelen, men den den offisiselle tittelen på dette nye har heller ikke noe tall i seg. Er det også bare et mellom spill til 3'ern??? :p
 
#33
Jeg og skal ha SC3 pga. samme grunn som resten... og fordi det var nokså bæsjeent :(

Men er det virkelig coop på SC3? Sorry på forhånd hvis det blir for off-topic :usikker:
 

Nabbe

Har fin hatt.
#38
Muligens.... Splinter Cell 3. WOAH!
 
#39
Sannsynligvis har IO Interactive tatt til vett, og ganske enkelt sluttet å plassere et tall bak hver Hitman-tittel. Det er temmelig sannsynligvis at det ikke kommer til å ta slutt med Blood Money heller, så en nummerering av hvert spill ville fort kunne komme til å se litt leimt ut.

For øvrig håper jeg de går litt mer drastisk til verks denne gangen rent spillflytmessig - Hitman: Contracts var et nydelig spill, men alt annet enn det kunstneriske var temmelig likt som før. Fokus bør legges på en enda mer gjennomarbeidet stil (hvor spillene alt er temmelig gode), samt en langt mer avansert KI/verdenssimulering.

Vi får se.