Hitman:Bloodmoney

#1
Er du en stor fan av Hitman spillene?. Vil bare sjekke om det bare er jeg som er hekta på det.

Til dere som ikke har prøvd det , her er litt om Hitman.
-Du spiller som Agent 47 , en leiemorder.

Oppdrag:
-Du får oppdrag der du må drepe en viss person eller flere personer.
-Det er mange forskjellige oppdrag. På noen oppdrag må du komme deg inn
i Hus,Hoteler og Fester. (Festene er utrolig artige)
-Du kan enten velge å snike deg gjennom oppdragene eller gå berserk med våpen.
-Dette spillet går for det meste ut på å snike seg rundt å drepe folk. Høres kanskje litt kjedelig ut , men tro meg , det er det ikke :tommelopp:
Du kan enten drepe en person og ta klærne hannes eller du kan finne klær.
Du kan drepe personene i oppdraget ditt på forskjellige måter.
-Forgifte
-Snike deg opp bak han å kjøre kniven i halsen på'n
-Eller bare gå opp til han å skyte.
-Forresten , dette er bare 3/20 forskjellige måter.
-Du kan ta klærne til folk du har drept å bruke jobben hannes til å drepe ett av målene dine Eller bare for å komme deg inn på steder.

Eksempel: Hitman:Contracts (traditions of the trade)
Du må drepe pikkoloen å ta klærne hans,så må du hente noen rene håndkler for å komme deg inn på rommet hvor målet ditt er (livakter utenfor døra). Samt at hele hotelet er stappet fult med politi menn. Ps: Husk å gjemme likene.


Hitman:Bloodmoney
-Agent 47 reiser til amerika.
-Flere oppdrag og bedre grafikk
-På Bloodmoney har du maaange flere måter å drepe en person eller et mål på.
-Du kan bruke sivile som sjold.
-Forsatt strippeklubber og babes :tommelopp: .
-Et større leiemorder firma har kommet.
-Han mister kontakt med sitt nåværende leiemorder firma ICA
-Agent 47 får fiender.
-Å det beste av alt : Det kommer ut i år! :ler: (I høst har jeg hørt)

Anbefaler Hitman på det sterkeste til dere som ikke har det. :tommelopp:
Si dine meninger om Hitman spillene her.
Hvis dere har spørsmål så bare skriv det inn her , så skal jeg prøve å gi svar så fort som mulig. Sjekk ut www.hitman.com for trailer , screenshots OSV.

Elsker dere! :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Voff. Flyttet og fikset.
 
#9
Hehe.. på hjemmesiden står det i år. Tror kanskje de som lager spillet har litt mere peiling en deg.

Forresten på den TBA siden står det ikke datoen spillet kommer ut. Står bare at det skal komme.
 
#11
Opprinnelig skrevet av Norskingen@30.07.2005, 14.50
Hehe.. på hjemmesiden står det i år. Tror kanskje de som lager spillet har litt mere peiling en deg.

Forresten på den TBA siden står det ikke datoen spillet kommer ut. Står bare at det skal komme.
246594​
Du mener TBA som i To Be Annonced? :doh:
 
#15
Kan virke slik. Han har jo tross alt en TATOVERING!!!11 Da er man kewl. Synd det trolig er slik drit man får med i Kaptein Sabeltann-is, som man legger på hånda, og holder litt under vann, som faller av nesten med en gang
 
#17
Tok i syden for 9 måneder siden , alders grense tells ikke der.

Dere får tro hva dere vil , men den er ekte. 120 euro kosta den.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#18
Gi no faen i det oftopicet her da :p

Hitman spillene er greie nok, selv om jeg enda syns det første Hitman spillet er best i serien.

Og det hotell brettet i nr 3, syns jeg var en dårlig kopi av samme brett i nr 1. Siden det brettet i nr 1 var bedre bygd opp syns jeg. ;)
 
#20
Og du måtte avvike fra emnet for å fortelle at du er glad i Mr. I LOVE GIRLS!!!!!!!!!!!!!?

Vel... Jeg har spilt en Hitman-demo. Kjedelige saker. (Ja, jeg holdt meg UTROLIG nok on-topic). Og jeg FORLANGER bilde av den tatoveringen, samt kvitteringer for å bevise dens eksistens.