Hitman:Contract

Å jeg er hetl sikker på at dette spillet blir grisebra. Å gleden blir da ikke mindre av at jeg nå skal få en ny data og spille det på :thumbsup:

Jeg likte begge de første Hitman spilla, bortsett fra at det første bare irriterte meg etterhvert... Men, nye og gamle oppdrag med 47... blir bra.

Surt at spillet ikke var nyskapende som det burde ha vært. Men så lenge det er minst like bra som silent assassin kan man vel på en måte se på det som en expansion. Nye våpen og nye måter å drepe på kommer alltid godt med!

Dette spillet er uansett et must... :)

Nå har jeg gjennomført spillet, og det spillet går ut på er at Hitman fyren er under et oppdrag, så blir han skutt, så får han mange flashbacks da det er disse oppdragene man skal spille på, jeg husker de siste oppdragene jeg spilte fra Hitman 1.
Spillet er ganske kult, men bra grafikk og underholdene oppdrag, men spillet er litt kort synes jeg.
Etter det jeg forsto så kommer det et nytt Hitman spill en gang i fremtiden :)

Må man ha spilt seg igjennom de gamle spillene?

Opprinnelig skrevet av Einride@26.04.2004, 17.50
Må man ha spilt seg igjennom de gamle spillene?
Nei. på en artikkel jeg leste sto det at man ikke trengte og spille de andre spillene før man spillte contracts, fordi contracts forteller mer om historien enn noen av de andre HM spillene.

Opprinnelig skrevet av cOlDsNaKe@26.04.2004, 14.29
Nå har jeg gjennomført spillet, og det spillet går ut på er at Hitman fyren er under et oppdrag, så blir han skutt, så får han mange flashbacks da det er disse oppdragene man skal spille på, jeg husker de siste oppdragene jeg spilte fra Hitman 1.
Spillet er ganske kult, men bra grafikk og underholdene oppdrag, men spillet er litt kort synes jeg.
har du gjennomført hitman contract :blink: ?
det er da ikke kommet enda :huh:

Opprinnelig skrevet av XplOder+26.04.2004, 20.39-->
<!--QuoteBegin-cOlDsNaKe
@26.04.2004, 14.29
det er da ikke kommet enda :huh: [/b]
Det går enten an å importere, eller å finne det på en annen måte :p

Men det har faktisk kommet, ser det over alt jeg..

Opprinnelig skrevet av Jani+26.04.2004, 19.40-->
Opprinnelig skrevet av XplOder@26.04.2004, 20.39
<!--QuoteBegin-cOlDsNaKe
@26.04.2004, 14.29

Men det har faktisk kommet, ser det over alt jeg.. [/b]
Spillet er ute på NTSC versjonen så den har jeg, gadd ikke å vente på PAL release :D

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
det ser kjempedårlig ut for GC release, ja? har ihvertfall bare sett PS2, X-box og PC nevnt så langt. hvorfooooor?!

er vel på tide å få ut fingeren og kjøpe x-box snart. argh.

Opprinnelig skrevet av Jani+26.04.2004, 19.40-->
Opprinnelig skrevet av XplOder@26.04.2004, 20.39
<!--QuoteBegin-cOlDsNaKe
@26.04.2004, 14.29

Men det har faktisk kommet, ser det over alt jeg.. [/b]
Ser du det i Oslo eller?? Jeg finner det ikke noe plass enda!!

Kilik

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av Gateway666@27.04.2004, 02.00
det ser kjempedårlig ut for GC release, ja? har ihvertfall bare sett PS2, X-box og PC nevnt så langt. hvorfooooor?!
fordi 2'ern solgte jævlig dårlig på GC

Halky

Veteran bruker ;)
Men det har faktisk kommet, ser det over alt jeg..
Ser du det i Oslo eller?? Jeg finner det ikke noe plass enda!! [/quote]
Spillet er ikke ute i Norge enda :( Så det er bare og vente til slutten av uken eller til fredan!

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av Jani@27.04.2004, 12.56
Hmm.. her ser jeg det over alt..!
Så si hvor du bor da, og hvor du har sett det, istedenfor å bare "state the obvious"!

Jeg har sett PC-versjonen på Avalonbutikken på paléet. Ingen Xbox-versjon enda :(

Opprinnelig skrevet av Novastrum+28.04.2004, 13.06-->
<!--QuoteBegin-Jani
@27.04.2004, 12.56
Hmm.. her ser jeg det over alt..!
Så si hvor du bor da, og hvor du har sett det, istedenfor å bare "state the obvious"!

Jeg har sett PC-versjonen på Avalonbutikken på paléet. Ingen Xbox-versjon enda :( [/b]
Hva med en "Profil"-sjekking?
Det er da Stavanger/Sandnes.. og stedet er EBGames på Kvadrat, om det var interessant.
Har bare sett det på PS2 og PC da, ikke Xbox enda.

Så lå Hitman Contracts til Xbox i postkassa mi gitt!! inte dumt inte!! Nå er det bare å dra av plastikken og sette igang!!
God helg!!