Hl2 - Expansion

#1
:) Nå har valve bestemt seg for å lage en Expansion til Hl2

Releasen er foreløpig satt til 24 april 2006. Samtidig vil det komme ut en platinumpakke.

Half Life:Aftermath er en direkte oppfølger til Half Life 2, der man får oppleve hva Gordon virkelig satte igang da han nedla styret i City 17. Det har gått rykter lenge om at man bare får være Alyx (Gordons jentevenn :forelsket:) i dette spillet, men storyskribent Tim Edwards har røpet at man også vil kunne spille som Gordon iløpet av spillet. Man må kjempe seg igjennom en by som er under ødeleggelse - Noe som har ført til at Sikkerhetsvaktene i city 17 er skikkelig på beredskapen, i tillegg har de store skadene Gordon gjorde på byen (I Hl2) ført til at en rekke skapninger man ikke har opplevd å møte før, har brutt seg inn i byen.

Hva Hl2:platinum angår, vil den inneholde Half Life2, Hl2:Deathmatch, Hl2:Afterermath, Counter-strike:Source og Day of Defeat:Source. Vi gleder oss...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Har en mistanke om at jeg kommer til å få denne pakka langt billigere og en god stund før enn de som kjøper Platinum-pakka, gitt. Steam er så tingen, det. :forelsket:
Men ja... Half-Life 2 er ett av de fineste spillene jeg vet om, og nå kommer det mer. Forhåpentligvis varer det litt lenger enn Lost Coast også. Uansett er dette noe jeg forhåndsbestiller så fort det blir tilgjengelig over Steam.
 
#4
Noen som vet hvor stort det blir eller (lengde messig ikke MB messig :svette:) Blueshift og Oposing force tok jo ikke så fryktlig lang tid å runde (more like 2 kvelder amirite)
 
#5
Er enig i at BlueShift og Oposing Force var skam korte, så jeg håper ikke at de følger den samme trenden her, selv om jeg selv mener at HL2 var kort i forhold til HL.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#6
Endelig er jeg atten. Endelig har jeg ekte Visa og MasterCard. Endelig skal jeg få laste ned dritt over Steam og kjøpe dritt på internett generelt. ENDELIG.
 

Lodin

Der Waaaah
#8
De snakker om seks timer på å runne expansionen hos Valve. Tenker vi sier det betyr under tre timer, jeg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Fortsatt bedre enn Blueshift, som jeg runda første gangen jeg spilte det "bare for å teste litt". Det var kort, det.
 
#10
Endelig er jeg atten. Endelig har jeg ekte Visa og MasterCard. Endelig skal jeg få laste ned dritt over Steam og kjøpe dritt på internett generelt. ENDELIG.
[/b]
Hoi, grattis med daa'n, Robert L'eskimo. :tommelopp:

Steam er definitivt dritten, hl2 utvidelse skal etes. Jau.
 

Kilik

Lokal moderator
#12
Half-Life 2 Goes Episodic [gamespot.com]
Jepp, fortsettelsen til HL2 blir delt opp i nedlastbare episoder hvor det som tidligere het Aftermath nå kalles Half-Life 2: Episode One. Artikkelen sier ingenting om episodene også vil selges i fysisk form...
 
#13
Half-Life 2: Episode Two announced
Second chapter already in the works

Valve has confirmed today that Half-Life 2: Episode Two is in development, continuing Valve's drive into brand new episodic content for Half-Life 2 after announcing Episode One last week.

Episode One - which was originally titled Aftermath - will follow in the 'more questions than answers' style of Half-Life 2, with no all-encompassing conclusion to tie up the hundreds of plot-lines. Instead, the expansion will explore what has happened to both the Combine Citadel and Dr Breen after Gordon's actions in the main game.

With each episode set to offer four-to-six hours of gaming, Half-Life 2 fans will be hoping each new chapter arrives in double-quick time - although we're certain that Valve will still leave us pondering Half-Life's many mysteries long after the final instalment.

Half-Life 2: Episode One will be released for PC on 24 April


Kilde: gamesradar
 
#14
Å så glad jeg bel. Kanliksom ikke få nok Half-Life 2 jeg.


Noen som vet om de jobber med en Half_life 3 i skjul av de nye episodene? ^_^
 

Lodin

Der Waaaah
#16
Virker som de graver dypere og dypere etter en grunn til å heve prisen på det som egentlig bare skulle være en ad-on. <_<
 
#20

Mesa Jar Jar mesa think it's a good idea :svette: Flere utviklere burde gjøre som dette. Selv har jeg griselyst til å prøve den exspansionen til det WH40k spillet som handler om Imperial Guard (som jeg ikke husker navnet på) men likte ikke orginalen :flau: