Hmmm

#3
"Hmmm", ja... jeg kunne gjerne tenkt meg mer informasjon om hva jeg egentlig ser på, for nå har jeg ingen peil :p

Kan det være Perfect Dark 2 eller GoldenEye 2, online? :eek:
 
#4
Man ser jo på grafikken at det er GoldenEye fra N64, kanskje det er en emulator som har mulighet for internett-spilling? Ikke vet jeg...
 
#5
Det er sant.. Grafikken ser ikke akkurat ut som GoldenEye 2 eller Perfect Dark 2..
Spennende dette :D

Kan tenke meg at det er en emulator ja..
 
#8
Det er interessant det der.. det er vaffal ikke N64 versjonen. Det vi ser der er en del av brettet "Facility" fra Goldeneye på N64. Men det ser mye bedre ut enn N64 versjonen, men ut i fra knappene under der.. ser det ut til og være til Xbox... men siden dette er en Nintendo klassiker trur jeg ikke de kan gi ut noe som er så likt Goldeneye 64?
 
#9
Ser ut som en PC konvertering eller noe gjort av amatører. Eneste som taler i mot det er de to knappene A og B nederst. Men uansett, tviler på at GoldenEye 2 eller Perfect Dark 2 har så råtten grafikk.
 
#10
Det er nok bare en forsinket aprilspøk, dessverre. Fant bildet på et forum med en fake pressemelding om at en oppusset versjon av Goldeneye med Xbox Live-støtte skal komme med gratis til Perfect Dark 2.

Men bildet er kult laget.
 
#12
Hahaha,jo det ser akkurat ut som Perfect dark og Goldeneye.............. Mimre ,mimre jeg må spille de spillene en gang til engang.........

Lakitu,du sitter tydeligvis alt for mye foran pc....................
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#13
Opprinnelig skrevet av Foxy Mary@18.04.2004, 01.32
Hahaha,jo det ser akkurat ut som Perfect dark og Goldeneye.............. Mimre ,mimre jeg må spille de spillene en gang til engang.........

Lakitu,du sitter tydeligvis alt for mye foran pc....................
Og du bruker for mange punktum. Men hey, we're all friends, right?

Forresten, det screenshotet var kult.