Holder du deg oppe for ikke å gå glipp av E3?

Holder du deg oppe for ikke å gå glipp av E3?

  • Ja, jeg jeg vil gjerne få med meg så mye som mulig, og søvn blir nedprioritert

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei, jeg tar det som det kommer, og får med meg litt her og der

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0

Endre

Ødela forumet
#1
Med tanke på Sonys pressekonferanse ved midnatt, og Microsofts klokken 04.30, lurte jeg på om det er mange som har planer om å holde seg oppe for å få med seg så mye som mulig, så fort som mulig?

Jeg regner med å holde meg oppe så lenge jeg orker, og så lenge jeg føler at det er noe som er verdt å vente på.

Hva med dere?
 
#2
Er ikke sikker på om jeg skal sitte hele natten. Skal tross alt opp nokså tidlig i morgen. En ting er sikkert; fremvisningen av PS3 og Metal Gear Solid 4 skal jeg hvertfall få med meg.
 
#5
Ja, jeg skal sitte hele natta. Nei, jeg skal ikke sove i natt. Ja, jeg kommer til å være trøtt i morgen. Og ja, E3 er viktigere enn 17. mai.
^^
 

Endre

Ødela forumet
#6
Det Jani prøver å si, er at han og Chaz skal skrive nyheter for VGs E3-dekning. Der, fornøyd nå, Jani? :D
 

Kilik

Lokal moderator
#8
Blir nok sittende ved PC'en fra midnatt og utover til den lyse morgen. Så blir det soving mens de andre i famlien går i noe så unødvendig som tog. Bedre 17.mai-feiring finnes ikke.
 
#9
Jeg skal våke, men jeg vet ikke helt hvor lenge.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#10
Jeg skal prøve å døgne, og heller skulke 17. mai-toget - akkurat som jeg har gjort nå i to-tre år. Skal fylle natten med E3-dekking, Jade Empire, Xbox Live og Spillegal. :)
 
#11
Stor fare for at jeg blir med her ja :) Var veldig gøy sist gang, og siden BaroNick blir her så har jeg ikke noe valg ;)
 
#13
skal få med meg ps3 kl 12 greia og kanskje xbox greia.... vet jo hvordan
den ser ut, men skal ! få med meg kl 18 nintendo greia !
har 23 vinduer oppe, skal få med meg alt! :ler: :svette: :blunk:

NOEN SOM VET ET STED DER MAN KAN SE DET LIVE (PS3 12 GREIA)
4 FREE ?
Var et sted, men der måtte mann self. betale fakkings penger...
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#16
Opprinnelig skrevet av Thinaran@16.05.2005, 22.42
Jeg tar en «Finn medlemmets innlegg» på _LarZen_ i morgen tidlig, jeg.
221351​
I'll second that!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#18
Men hva med sider som sender stoffet da, dere? Ikke nødvendigvis Live, men som kommer med oppdateringer litt ut i natten? Klokken min viser ett minutt over tolv, så jeg skal begynne å skjerpe internett-sansene mine nå. Jeg har fått med meg at Gametrailers-har et opplegg, men annet enn litt reklame for det vet jeg ca. ingenting om det. Hvordan planlegger dere å titte på sakene?
 
#20
megagames
gamemania
gameshark
gamespy
gamespot
e3
vg
tv2
dagbladet
aftenposten
computerandvideogames
edge
pcgamer
cnn.com
you name it dude, like totally....

OG en hel haug av forumer !
:svette: