D Deleted member 91 Gjest 7 Feb 2007 #21 7 Feb 2007 #21 Neida, burde gå mye raskere enn det. Jeg har bestilt ting på torsdager og fått dem på mandager, så du burde nok få det tidlig neste uke. Mitt ble sendt på søndag, så forhåpentligvis er det her innen helgen. Er spent nå. :sikle:
Neida, burde gå mye raskere enn det. Jeg har bestilt ting på torsdager og fått dem på mandager, så du burde nok få det tidlig neste uke. Mitt ble sendt på søndag, så forhåpentligvis er det her innen helgen. Er spent nå. :sikle:
Thinaran Den mannlige sexbomba Medlem av ledelsen 7 Feb 2007 #22 7 Feb 2007 #22 14 dager? Har brukt å ta 4-7 dager for meg. VGplus sendte Hotel Dusk på mandag, jeg håper å få det på fredagen. :> edit: aw, Nicholas.
14 dager? Har brukt å ta 4-7 dager for meg. VGplus sendte Hotel Dusk på mandag, jeg håper å få det på fredagen. :> edit: aw, Nicholas.
Ally F. Baby 7 Feb 2007 #23 7 Feb 2007 #23 Håper jaggu meg tar mindre enn 14 dager har lest så mye bra om det at jeg knapt kan vente på det ^_^
K999 Keystone State Of Mind 7 Feb 2007 #24 7 Feb 2007 #24 Har tatt meg mellom 12-15 dager på de 5 tingene jeg har bestilt derfra, og lika lang tid for en venn av meg. Men kanskje dem har blitt bedre, nå som play.com er så trege.
Har tatt meg mellom 12-15 dager på de 5 tingene jeg har bestilt derfra, og lika lang tid for en venn av meg. Men kanskje dem har blitt bedre, nå som play.com er så trege.
Nichodemius Medlem 8 Feb 2007 #25 8 Feb 2007 #25 Hvis de har spillet inne så går det maks ei uke før du får det. Edit: Oj, så ikke at det var én til side. Regner forresten selv med å kjøpe det så snart jeg har tid til et nytt spill. Altfor mye å gjøre for tiden.
Hvis de har spillet inne så går det maks ei uke før du får det. Edit: Oj, så ikke at det var én til side. Regner forresten selv med å kjøpe det så snart jeg har tid til et nytt spill. Altfor mye å gjøre for tiden.
Agahnim Rad. 8 Feb 2007 #26 8 Feb 2007 #26 Jeg har rundet spillet nå, og brukte 33 timer. Litt bedre lengde enn Another «Skal bare teste litt, oi faen der runda jeg det» Code.
Jeg har rundet spillet nå, og brukte 33 timer. Litt bedre lengde enn Another «Skal bare teste litt, oi faen der runda jeg det» Code.
Ally F. Baby 12 Feb 2007 #27 12 Feb 2007 #27 JESS!! da var spille kommet fra videogameplus.ca, 4 dager tok det :thumbup:
T Toaru Medlem 16 Feb 2007 #28 16 Feb 2007 #28 Dette virker skikkelig som et spill for meg, men jeg venter nok til at det kommer til Europa.