Husker dere Halo 2?

#1
Halo 2 er stadig like populært, og det vet Bungie. I den sammenheng kommer det en ny MapPack den 17. april, som vil inneholde to nye kart slik vi har noe nytt å spillle mens vi venter på Halo 3 betaen. Prisen blir 4$, eller ca. 25 kroner. Om vi kan forvente samme prisen her vet jeg ikke.

Første kartet heter Tombstone, som er en 90% remake av Halo: Combat Evolved klassikeren Hang'em High:



Det andre heter Desolation:



Mer info om kartene i den ukentlige oppdateringen hos Bungie, som ellers pleier å omhandle Halo 3.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#2
Halo... 2? Nei, har helt glemt det. Tror du må friske opp minnet mitt litt, jeg.
 
#8
Wow, great. Nå har jeg en unnskyldning til å begynne å spille Halo 2 igjen, tjohei! Og til å samle gutta for litt LAN-kos.
 
#11
Et ganske så normalt amerikansk navn egentlig. Men Halo 2? Spiller det stadig vekk hos kompisen min, ettersom jeg har sverget til ps3.
 
#12
Map Packen er nå ute. De to nye kartene vil bli inkludert i matchmaking ganske snart. Og en liten notis: på grunn av auto-oppdateringen vil alle stats bli slettet. Med andre ord, alle begynner på Rank 0 (igjen).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Er dette via Levende, eller må man bruke sånn ghetto oppdateringsverktøy som ligger innebygd i Halo 2?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#15
Ghetto oppdatering dessverre, så vekk med VGA-kabel og fram med rgb-drit. :( Uansett verdt det: Testa bretta såvidt, og de virker jævlig stødige. Fint med flere trange innebrett også, alltid vært en liten fan av dem. :elsk:

Torulv: Auda? Jeg har hørt flere har hatt det samme problemet (NoeForferdelig), så du får holde utkikk etter ord fra Bungie om en eventuell fix. Beklager at jeg ikke svarte deg på beskjedene dine forresten, var dama som satt og spilte.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
Argh, da får jeg flytte kassa inn i stua i morra en eller annen gang. Møkk. >_<
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#17
SITAT(Nicholas @ 17.04.07, 19.10) 61577
Ghetto oppdatering dessverre, så vekk med VGA-kabel og fram med rgb-drit. :( Uansett verdt det: Testa bretta såvidt, og de virker jævlig stødige. Fint med flere trange innebrett også, alltid vært en liten fan av dem. :elsk:

Torulv: Auda? Jeg har hørt flere har hatt det samme problemet (NoeForferdelig), så du får holde utkikk etter ord fra Bungie om en eventuell fix. Beklager at jeg ikke svarte deg på beskjedene dine forresten, var dama som satt og spilte.
[/b]
Kan ikke dama di skrive? Uansett, leste på Bungie.net at alt skal være i orden nå, får laste ned de nye banene i morgen.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#18
De lærer gjerne ikke å skrive før sånn i første- og andreklasse, og du kjenner meg: Jeg liker'em mens de fortsatt er unge. =D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#19
Da har også jeg fått lagt inn karta. 25 spenn? Bah, humbug. Uansett, sei ifrå om dykk speler.