Husker dere meg?

#41
Det er frustrerende når man er nødt til å logge seg inn hver bidige gang man besøker forumet. I Opera blir man til og med sparket ut selv om man driver og leser forumet. Jeg klager på IPB, og jeg klager på teknisk ansvarlig som ikke gir et fnugg av informasjon til brukerene.
 

Lodin

Der Waaaah
#44
Jammen så bare steng emnet da. Dere vet jo tydeligvis ikke hva problemet er så det er ikke noe poeng å la oss brukerne sutre over det i all evighet.
 
#45
Åpenbart en cookiebøg. Sjekk cookieinstillingene i adminpanelet, tviler på at Invision-folka har en bug i en så stor, elementer del av systemet. But who knows.
 
#48
Det skjer ihvertfall støtt og stadig på jobben. Jeg kan lese en tråd - og når jeg så klikker på å gå tilbake til hovedsiden - sparkes jeg ut, og må logge meg inn igjen.

Like forbanna irriterende hver gang.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#49
Det er dens måte å si at du trenger å jobbe litt på. :)
 
#50
Jammen, når jeg ikke har noe å gjøre er internett den eneste måten jeg kan unngå å kjede meg for mye på. :(
 
#51
Skjer hele tida her.
Forjææææævlig irriterende..men men! :kul:
 
#54
Samme her.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#56
Nei, den skjedde natt til idag.
Opprinnelig skrevet av #sexbomb

03:59:10<Archtor> Jøss, er forumoppgraderingen over allerede?
03:59:16<ILiuz> Ja, det gikk fort ...
03:59:21<ILiuz> Men ... loginfeilen er der fortsatt.
03:59:23<ILiuz> >_<
 
#57
Ok, trodde det skulle skje natt til i morra da det står at forumsposten ble lagt ut 04.xx i dag og at oppgraderingen skulle skje 03.30.

(*-*)
 
#58
Ja jeg må fortsatt logge meg på manuelt, men det er jo ikke så farlig da. Det tar deg 3 sekunder. Som alle sier her inne.
 
#59
Men 3 sekunder ganger 6 gang for dagen, er 18 sekunder på en dag. Det er 31 dager i en lang måned, det er 558 sekunder ganer 12 måneder= 6696=111.6 min. som igjen nesten er en og en halt time i året, kune med å logge seg inn.

Ja, jeg er inne ca. 6 ganger for dagen.