Hva er best?

Er SSX Tricky bedre enn SSX 3??

  • Ja.

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei.

    Stemmer: 0 0,0%
  • Vet ikke.

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#1
Hvem er egentlig best??
 
D

Deleted member 91

Gjest
#3
Jeg liker SSX3 best, mye større og jeg digger også at det er så åpent. Og, über-tricksene er ville i SSX3 :D


Ava1on: Bra du svarte her da! <_<
 
#4
Er egentlig ikke enig med min gode venn Baronen der!
SSX Tricky er best vet ikke hvorfor men det er best mener jeg! :thumbsup:
 
#5
SSX3 har mye bedre grafikk en det SSX - Tricky har og i tillegg har det dritt kule Uber - triks! :thumbsup: er helt enig i med min Old buddy Baronen!
 
#6
SSX3!

Mye større, bedre grafikk og gameplay osv..
Er kult med de 3 fjellene :)
 
#7
SSX er det beste spillet i serien, spør du meg. Men av de to er det vel 3 som er best både i single player og multiplayer ;)
 
D

Doctor Downs

Gjest
#8
SSX var toppen. Når Tricky kom syntes jeg det var en nedtur i forhold til originalen egentlig. Hadde håpet på et helt nytt spill, og jeg likte ikke den nye....stilen.

SSX3 derimot var tipp topp drittøft.

Også er Röyksopp og Caesars Palace der! :D
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#10
SSX3 er helt ultimat, det å kjøre ned hele fjellet tar ca. en halvtime og er en opplevelse få spill kan gi deg. Det banker iallfall skiten ut av Tricky etter min mening.
 
#11
ssx3 er jo SÅ mye bedre enn ssx tricky!
den eneste som ikke mente det hadde jo ikke engang noen argumenter.
ssx3 er større, bedre grafikk, flere folk, online! BEDRE!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#12
Nå skal det sies at det finnes noe som heter smak og behag, selv om andre spill kanskje er teknisk sett bedre. Kanskje Affable Ostrich liker følelsen i Tricky? Smak og behag, kjære.
 
#13
:huh:

Hvor ble det av min post? Var sikker på at jeg posta her :blink:. Vel, SSX3 er barskere enn SSX Tricky. SSX3 har liksom alt Tricky har, bare med enda mer. Tøft konsept og, med de tre fjellene. Pluss at det er helt vilt når det gjelder lyden. THX, Queens of The Stoneage og Röksopp? Ja takk!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#15
Opprinnelig skrevet av Alice@14.04.2004, 14.48
:huh:

Hvor ble det av min post? Var sikker på at jeg posta her :blink:. Vel, SSX3 er barskere enn SSX Tricky. SSX3 har liksom alt Tricky har, bare med enda mer. Tøft konsept og, med de tre fjellene. Pluss at det er helt vilt når det gjelder lyden. THX, Queens of The Stoneage og Röksopp? Ja takk!
Det må sies, soundtracket i SSX3 er fantastisk. Beste i et spill hittil, syns nå jeg. Tilogmed bedre enn Jet Set Radio Future! :band:
 
#16
SSX 3 har super musikk, og det med de 3 fjellene er helt genialt. Man slipper å starte på toppen når man har kjørt ned en bane, men kan bare fortsette til neste. :D
Skal du kjøpe en av de kjøp 3ern det er verdt det!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#17
Litt synd på de som har GC-versjonen, skal visst ha færre triks. :D (Har PS2-versjonen selv, forresten.)
 
#18
Eg stemde "Veit ikkje." sidan eg ikkje likar SSX-serien. Går heller for Amped-spela, då eg tykkjer det er betre med ei meir realistisk linje. SSX vert for glorete for meg, diverre.
 
#19
SSx Tricky er mye bedere!!!

GO SSX tricky!!!
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#20
Vel... On behalf on my better half, så må jeg si at SSX3 er SSX Tricky

Over"spill". Enkelt og greit fordi Banene er lange og kan kjøres i ett kjør. oG

det er en kontrast fra SSX ( og sikkert tricky også :p :D ). Musikk er også en

vitkg faktor vettu og det er masse variert i 3'ern. Folk kan si hva de vil men 3'ern

er best.

...Om bare PS2'en min hadde funka så... :(