[Multi] Hva er den beste introen til no spill noensinne?

Lodin

Der Waaaah
#1
Ganske sikker på at jeg har laga denne tråden før, men jeg gjør det igjen for dere er feiginger.

Åssen spill har den beste introen?

Favoritten min over noen er Soul Edge til Dreamcast bare pga. låta:


Så er det Dawn of War for det er skikkelig orky:


Til sist liker jeg temaet til Smash Brothers Ultimate:
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#5
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Fasiten:


Husker jeg kjøpte sånn CD-ROM-pakke på Narvesen en gang i hine hårde, utelukkende fordi en av tingene på plata var en demo av Dungeon Keeper. Viste seg å bare være den filmen der og ingenting mer, men jeg ble faktisk ikke så skuffa siden... vel, bare se den. Peak nittitalls-PC-gaming på absolutt alle måter.

Og: På den samme plata var en tilsvarende demo for 24-karats-klassikeren Blam! Machinehead. Den hadde gjort seg i tråden om "beste" spillintroer noensinne.

 

Terje

mostly harmless
#16
Fiine sangen:



Vi må vel også ha med oss at Blizzard var et lite sjumilsteg foran røkla på cinematikksiden en stund:




Jeg har en forkjærlighet for G-Police sin også siden den og var en del bedre enn hva man ellers så da det kom. Og fordi jeg uironisk synes G-Police herjer.



Og til sist, ingen har lagt ut Theme of Laura enda? Ærlig talt, folken's.

 

Lodin

Der Waaaah
#17
Det der er en variant av låta uten vokaler og ellers ganske kastrert pga. lisenseringsproblemer.


Baba Yetu er forøvrig nevneverdig fordi det er den eneste låta fra no spill som har vinni en Grammy. Fyren som komponerte den pælma den med på no album flere år etter at Civ 4 var en ting og lurte alle.