Hva er den perfekte spillekveld=?

Et klassisk spill som jeg bare elsker (Nå til dags er det vel Morrowind, Kingdom hearts, Eller hvilket som helst FF spill) En haug godteri (helst 2 poser smash og cola, eller 3 store stratoser) også er det fredag, så jeg har hele helga foran meg med spilling. :D

D

Deleted member 91

Gjest
Eneste problemet med Smash er at det er så innihelvetes dyrt. Det samme gjelder også den andre gode kjekssjokoladen, Kina.

Et Xbox-LAN sammen med kompiser med homofile tendenser er ikke å forakte, og en alenekveld med et ordentlig godspill er veldig knall. Ellers er det lite som slår co-op-modusen i Halo 1 og 2, da. Å fullføre det sammen med en venn er koz.

Jeg skulle gjerne utdypet mer, men nå må jeg danse.

Alexander

frilans ufør
Singstar er gøy selv om man har drukket. Det fant jeg ut på nyttårsaften. Jeg synger Pink - Just Like a Pill som en svane.

En perfekt spillkveld er med PS2, med ett spill som f.eks. GTA når man nettopp har fått det. Tidligere på dagen har man kjøpt snop for hundrevis av kroner og masse brus... Man sitter behagelig, og ingenting står mellom deg og spillet... Mørkt, tv, stol, godter, brus....AllInOne.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Alexander@07.01.2005, 00.42
Singstar er gøy fordi man har drukket.
159437​
Jeg tillot meg å redigere litt for deg.

Jeg har ikke spillekvelder på samme måte som andre har videokvelder eller stirre-i-veggen-kvelder. Å spille er heller ikke en sosial opplevelse for meg, men noe jeg gjør sånn ca. hver dag som avveksling i stedet for å se på TV. Jeg er ikke helt sikker på når det går over fra å være en akseptabel fritidssyssel til å bli en uvane, men jeg antar at jeg enn så lenge befinner meg på den riktige siden av grensen og at det bare er snakk om prioriteringer. Problemet er i så fall at litt vel mye av fritiden går med til spilling, slik at jeg ikke får lest alle de bøkene jeg skulle ha lest og heller ikke får gjort noe annet fornuftig. Hva nå det skulle være. Men noe må man jo ta seg til, og jeg antar det i stor grad er snakk om å kaste bort tid uansett hva man foretar seg.

Så nei, jeg gjør ikke noe spesielt for å gjøre spillekvelden bedre. Fordi det altså ikke er snakk om en spillekveld.