Hva faen?!

Status
Stengt for ytterligere svar.

Dukie

nice girl
#1
Ok, jeg hadde tenkt å begynne med WOW istad. Men det er ingen cd-key. Nå har jeg ringt noen folk og spurt andre. ALLE sier at det skal være et klistremerke på manualen. Jeg har ikke det. Jeg har faen meg lest igjennom hele den forpulte manualen. På toppen av det hele så sier en kamerat at på fora til blizzard så klager noen at de har fått wow uten cd-key-

Så WTF. Thagen: Jeg kjøpte WOW av deg. Noe du har lyst å fortelle meg? :p

Satan, nå som jeg endelig skulle begynne.
 

Dukie

nice girl
#3
Jeg kjøpte det av Thagen, så det blir litt vankselig PLUSS det er utsolgt i tillegg. :)

Fuck as. Pakken var jo til og med forseglet! Åpnet den for 10 min siden. Har blizzard tabbet seg ut? Har dere hørt om noe lignende?
 
#4
kanksje lese posten èn gang til?
han kjøpte det av Thagen

edit: duke er så rask på tastaturet :flau:

kan du ikke... ringe support :ler:

finne ut hvor thagen fikk kjøpt det og klage?

du fikk vel med kvitering?
 
#5
Opprinnelig skrevet av Duke@17.03.2005, 17.50
Jeg kjøpte det av Thagen, så det blir litt vankselig PLUSS det er utsolgt i tillegg. :)

Fuck as. Pakken var jo til og med forseglet! Åpnet den for 10 min siden. Har blizzard tabbet seg ut? Har dere hørt om noe lignende?
191697​
Kanskje du skal sjekke under der CD'ene ligger? Hos meg var den gjemt under CD3 (øverste CD på høyre side).
 

Dukie

nice girl
#6
Fikk ikke med kvittering, og spurte selvfølgelig ikke etter det. I og med at pakken var forseglet så er det ingenting Thagen kunne ha gjort.

Jeg tenker på å ringe support, men jeg hevder at jeg ikke har fått en cd-key med min norskaksente rustne engelsk? : D
 

Dukie

nice girl
#7
Opprinnelig skrevet av LocoLennon+17.03.2005, 16.53-->
<!--QuoteBegin-Duke
@17.03.2005, 17.50
Jeg kjøpte det av Thagen, så det blir litt vankselig PLUSS det er utsolgt i tillegg. :)

Fuck as. Pakken var jo til og med forseglet! Åpnet den for 10 min siden. Har blizzard tabbet seg ut? Har dere hørt om noe lignende?
191697​
Kanskje du skal sjekke under der CD'ene ligger? Hos meg var den gjemt under CD3 (øverste CD på høyre side).
191701​
[/b]
Ok, det lå faenskapet! Takk for hjelpen. :flau: haha .. jeg skjekket aldri der fordi jeg brukte wow beta.

Tusen takk. :)
 
#9
Jeg svarte deg jo i WoW-emnet, Dukegutten. :(
 
Status
Stengt for ytterligere svar.