hva fortjener halo 2?

#1
Usikk på om jeg skal kjøpe meg halo 2 eller ikke.. reklamen ser ganske så tam ut... har sett trailer på den da.. Noen som har prøvd eller sett noe bra med spillet??
 
#2
Les ein anmeldelse. Personleg har eg dessverre ikkje hatt den glede av å prøve Halo 2 endå, men eg tviler på at du vil angre om du skulle kjøpe det; hvis du har prøvd 1'eren kan du med 99% sikkerheit trygt kjøp 2'eren ettersom det visst nok skal vere endå betre (banedesign, styring, grafikk, lyd, gameplay osv.).
 
D

Dalai'Lama

Gjest
#3
Dyret, du er dum!

vetta faen jeg, aldri testa, eller sett det før, sett reklamen da men... så litt tam ut jah :usikker:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#6
En eventuell PC-port er ikke bestemt enda, men jeg tror nok den kommer. Du må dermed regne med å vente et års tid, vil jeg tippe.
 
#8
Opprinnelig skrevet av Norskingen@13.11.2004, 20.46
Håper jeg ikke må vente så jævlig lenge.. Får vel bare holde ut imens. :(
134953​
Ikke sats på at det kommer i første halvdel av 2005, for å si det sånn.
 
#11
...selv om jeg personlig ble litt skuffet over single player-delen.

Men for all del. Årets spill for min del.
 
#12
9
 
#13
Halo 2 fortjenner 10 garanter, og alle som er imot er noen forbanda h*mser!
Blei faen meg kåt av og bare se traileren lisson! :sikle:
 
#14
Halo 2 får 8/10 i min anmeldese(kanskje jeg heller mot 8.5).

Jeg har en lang begrunnelse her, på et annet forum.

For å kort summer det, så mener jeg duel weilding slår uheldig ut på gameplay. Og så mener jeg historien er så svak at den for min del like godt kunne vært fjernet, og jeg ville kost meg like mye. Så innholder spille mange av de samme svake punktene som forgjengeren, og overgår ikke forgjengeren sin på noen punkter. Totalt sett blir Halo helt lik en vanlig FPS uten noe spesilet.
I tilleg er det enda mer repetivt. Derfor bare en 8. Tar jeg med mp blir det kanskje 8,5. Halo 2 kommer ikke på lista over årets spill engang, ivertfall ikke min.


(nå tror dere kanskje jeg hatet halo 1, men det er i mine øyner det beste FPS laget etter half-life)
 
#15
9/10 sp
9/10 mp

spillet passerer enern på alle områder, sliter dog under en noe uheldig våpenbalansering (som lett kan fikses). For at SP skal nytes for fullt burden den spilles på legendary. Det er først da du ser hvorfor Halo 2 er et spill som burde være nominert til en hvilken som helst GOY-pris.
 
#16
Min personlige mening er 8.5/10. Spillet er meget bra. Er egntlig ikke så gald i FPS spill, men HALO2 er untaket!
 
C

Crizpy

Gjest
#17
Opprinnelig skrevet av MattMan@13.11.2004, 19.08
Ikke hør på disse apene, kjøp HALO2, det er det beste spillet til XBOX.
Du får garantert mye moro med det.
134938​
Word...på turneringa, så jeg bare i en vegg, og ned i bakken.
FPS er ikke beregna for konsoll!
 
#18
Opprinnelig skrevet av aZul@14.11.2004, 16.29
Halo 2 fortjenner 10 garanter, og alle som er imot er noen forbanda h*mser!
Blei faen meg kåt av og bare se traileren lisson! :sikle:
135304​
... Men du er ikke homo, som får bennern av å se på Master Chief..?
 
#19
Who can blame him? :flau:

Uansett, jeg var ganske imot Halo, men etter å ha spilt det på GPet (2ern) har jeg totalt endret synet mitt!
Halo 2 er konge, et av de beste FPS spillene til konsoll.

Xbox, Halo 2 og Live starter kit er på vei!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#20
Opprinnelig skrevet av eXploSer@14.11.2004, 13.27
...selv om jeg personlig ble litt skuffet over single player-delen.

Men for all del. Årets spill for min del.
135223​
Jeg er forsåvidt enig. Single-player-delen inneholdt et par brett som VIRKELIG er irriterende (Quarantine Zone, anyone?). Jeg har dog ikke spilt på Legendary ennå, så jeg sier ikke stort mer enn at jeg er er fornøyd, for det meste.
Multiplayer-delen er derimot, ihvertfall in my opinion, det beste ved spillet. Jeg elsker det. Det eneste negative jeg kan komme på å si, er mangelen på en helt vanlig un-ranked modus. Bungie tror veldig mange bryr seg om ranking, og har fokusert litt for mye på akkurat det. Ikke at systemet ikke fungerer grisebra, men noen ganger vil du bare spille deathmatch unranked, uten å måtte invitere masse venner.