hva imponerte deg minst på e3

...flamewar

Jeg synes det var lite spenende på PC fronten, da mener jeg hardware. Men e3 er kansje ikke stedet hvor slikt annonseres og lanseres

Haha, jeg ler meg skakk hver gang jeg leser den ruta om Killzone!

Syns egentlig det var en veldig bra E3 for alle parter i år med relativt få skuffelser, men skulle jeg kjefta litt så ville det vært på Rare. Ikke noe nytt spill denne E3 heller?! Pokker heller, I want my Perfect Dark Zero dag'naggit!
Noe som også var litt skuffende var det at bortsett fra den nye Legend of Zelda traileren så var det lite med overraskelser.
...også det faktum at vi ikke fikk sett noe (bortsett fra noen bilder fra Game Informer) av GTA:SA var litt skuffende, men det regna jeg egentlig ikke med at vi kom til å få se heller.

SHDR

Gullmedlem
Mest skuffende showing på E3 ... hmmmm ... det var egentlig ikke mye som skuffet meg veldig.

Jeg ble litt trist over at det ikke var noen spillbar eller mer indikerende demo av Killer 7, at Jeffrey Minter FORTSATT ikke viste fram noe mer av Unity, og Rez' oppfølger ble ikke vist frem, selv om den er blitt kraftig hintet til av tidligere UGA-sjef.

Novastrum

Feminist-elitist
Duke Nukem Never... :(

At det ikke ble vist noe fra Super Mario 128 var litt synd. Men det er kanskje like greit, for da lanseres det vel garantert på N5. Skulle gjerne sett Perfect Dark Zero, Shenmue III og Too Human også.

Og PSP skuffet med spillutvalget.

Men ellers synes jeg E3 2004 var utrolig bra.

foresten skuffende at vi ikke så noe til teamfortress2 vi så jo cs med Hl2 motoren

At Rare ikke annonserte noen nye Xbox spill var veldig skuffende. Er rett og slett ikke så veldig imponert over det jeg har sett av Kameo og Conker.

Duke Nukem Forever var ikke der :(

Vi fikk ikke se noe fra Mario 128

Geist og StarFox så ikke så bra ut som jeg hadde håpet på.

Opprinnelig skrevet av Morbo@26.05.2004, 13.41
...StarFox så ikke så bra ut som jeg hadde håpet på.
Dra på ign og se de nye filmene fra fly missionsene. Dersom du likte LylatWars(StarFox 64) kommer dette til å falle i smak. Personlig ble jeg positivt overrasket over begge de spillene.

Tja.. Synes det var synn at vi ikke fikk se noe av Mario 128. Jeg hadde egentlig forventet å se noe til det. Og var det ikke snakk om at Nintendo skulle vise frem en ny franchise på E3?

Men alt i alt synes jeg årets E3 har hvert den beste noen sinne, mye takket være to nye Zelda spill og DS :tommelopp:

Opprinnelig skrevet av Freeman+27.05.2004, 08.16-->
<!--QuoteBegin-Morbo
@26.05.2004, 13.41
...StarFox så ikke så bra ut som jeg hadde håpet på.
Dra på ign og se de nye filmene fra fly missionsene. Dersom du likte LylatWars(StarFox 64) kommer dette til å falle i smak. Personlig ble jeg positivt overrasket over begge de spillene. [/b]
Faktisk ble jeg mer skeptisk til StarFox nå. Selve gameplayet så helt ok ut, men stemmene er jo helt anderledes nå! Det lille jeg hørte var helt forferdelig (jeg trodde Slippy var plagsom før). Og den gode voice-actingen var noe av det jeg likte spesielt bra med Lylat Wars. :usikker: