Hva liker du best?

Hva liker du best å spille på?

• PC

Stemmer: 0 0,0%
  • Konsoll

Stemmer: 0 0,0%

• Totalt antall stemmer
    0
Hva liker du best å spille på?

Jeg liker best å spille på konsoll, på konsoll så føler jeg meg mye mer dratt med inn i spillet enn jeg gjør på PC. For meg er egentli PCen bare brukt til internett, men jeg spiller litt CS på den. Men konsoll er best å spille på!

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg liker best konsoll, av et par grunner. For det første, så er ikke PC-en min veldig brukbar til spill, og for det andre, så er jeg flinkere på de fleste konsoll-spill enn PC-spill. Særlig FPS-spill. :tommelopp:

Hvis PCen min kan kjøre spillet i stødig framerate med rimelig høye innstillinger på grafikken, så kan jeg nyte et spill like mye på PC som på konsoll. Skjønner ikke hvordan folk kan mene at de lever seg mer inn i spill på konsoll enn på PC...

Halky

Veteran bruker ;)
Jeg må si jeg spiller mest på PC og da stemte jeg seff PC :) Men det er seff mange spill som jeg syns passer best på consol osv.. da

Jeg liker best å spille på konsoll. Spillene blir bare mye gøyere da, synes jeg. Jeg spiller av og til FPS på data da, men ikke noe annet.

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Det går sånn om hverandre. Akkurat nå spiller jeg mest PC, men det snur fort. Jeg liker begge like godt.

Foretrekker konsoll. Liker egentlig kun enkelte FPS på PC foran konsoll. Liker å sitte i sofaen, og ha en god kontroll i hånda. Mus og tastatur til spill er ikke helt min greie.

akurat nå spiller jeg pc mest det er pga at jeg ikke har noen bra konsol spill for tiden :grine:

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det går akkurat for det samme. Det er spillet, og ikke maskinen det kommer ann på.

D

Deleted member 91

Gjest
Vel. Du har halvveis rett. Jeg syns det avhenger veldig mye av kontrollen, og det er noen spill som egner seg bedre på konsoll og omvendt. Strategi, f. eks, er bedre på PC. Klart, smak og behag, men noen sjangre blir litt for "konsoll" eller "pc".

Jeg foretrekker spilling på konsoll.
Disse tingene trekker PC ned:

- Stolen min er bedriten.
- Datamaskinen min er bedriten.

Jeg liker best å spille på konsoll. Grandiosa, Coca-Cola, 7 venner og Halo lager dagen min. Et LAN hvor man sitter og skriker MÆKSLÅLL på tvers er ikke helt min greie. (Ja, jeg er mest interessert i multiplayer.)

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Hipp som happ. Kommer helt an på spillet.

Stemte likevel på PC, siden man kan spille konsollspill på den.

jeg liker begge like godt. spiller mest PC nå, fordi pc'en min er ganske ny.
liker de på forskjellige måter. Ingenting slår en kveld med ssbm med noen kompiser. FPS'er liker jeg best å spille på PC. også liker jeg å spille online på pc bedre (med untak til pso)

Liker begge to...noen spill liker jeg å spille på konsoll, andre på pc (FPS).

Så er det jo også det at mange spill og de fleste MMORPG (som jeg liker) er eksklusive til PC.
Spiller nok mest PC for tiden, ja.