Jeg liker best å spille på konsoll, på konsoll så føler jeg meg mye mer dratt med inn i spillet enn jeg gjør på PC. For meg er egentli PCen bare brukt til internett, men jeg spiller litt CS på den. Men konsoll er best å spille på!
Jeg liker best konsoll, av et par grunner. For det første, så er ikke PC-en min veldig brukbar til spill, og for det andre, så er jeg flinkere på de fleste konsoll-spill enn PC-spill. Særlig FPS-spill. :tommelopp:
Hvis PCen min kan kjøre spillet i stødig framerate med rimelig høye innstillinger på grafikken, så kan jeg nyte et spill like mye på PC som på konsoll. Skjønner ikke hvordan folk kan mene at de lever seg mer inn i spill på konsoll enn på PC...
Foretrekker konsoll. Liker egentlig kun enkelte FPS på PC foran konsoll. Liker å sitte i sofaen, og ha en god kontroll i hånda. Mus og tastatur til spill er ikke helt min greie.
Vel. Du har halvveis rett. Jeg syns det avhenger veldig mye av kontrollen, og det er noen spill som egner seg bedre på konsoll og omvendt. Strategi, f. eks, er bedre på PC. Klart, smak og behag, men noen sjangre blir litt for "konsoll" eller "pc".
Jeg liker best å spille på konsoll. Grandiosa, Coca-Cola, 7 venner og Halo lager dagen min. Et LAN hvor man sitter og skriker MÆKSLÅLL på tvers er ikke helt min greie. (Ja, jeg er mest interessert i multiplayer.)
jeg liker begge like godt. spiller mest PC nå, fordi pc'en min er ganske ny.
liker de på forskjellige måter. Ingenting slår en kveld med ssbm med noen kompiser. FPS'er liker jeg best å spille på PC. også liker jeg å spille online på pc bedre (med untak til pso)