C
Takket være Eyreon, fiksa jeg et sånn irc script som gjør så du kan spille sf2 mot andre på irc, med hjelp av en zsnes emulator.
Det er grisefett, og har spilt mot en del folk som Eyreon, Haggar, Stiluz m.m
En turnering hadde vært fett!
Det der emå gjøre da, er å få tak i zsnes emulatoren, og sf2 rom`en, samt irc scriptet. Det er bare å laste ned fra internett, eller så kan jeg sikkert sende dere det.
MEN hvis du har router, må du åpne port 7845 for tcp og udp.
Noen som hadde vært intersserte?
Du kan spille med gamepad i emulatoren, men du kan bruke tastaturet og..noe som jeg gjør.
Liste over folk som er med!
-Haggar
-Stiliuz ?
-OnLy GoD CaN jUdGe Me
-Shigsyfreak
-Eyreon
-Howie
-musa?
-Crizpy
Her kan dere laste ned emulator og rom
Bare let litt her inne
Script
mIRC, hvis dere ikke har det
For å gå tilbake på routerportåpningsdriten, så finnes det en litt rotete guide jeg skrev for belkin routere. Prinsippet er så og si det samma på alle routere, men hvis dere ikke får det til m.h.a den, sjekk på samma side som scriptet for mer hjelp.
Min guide
Her inne ligger en lengre guide. Under Tutorials
Det er grisefett, og har spilt mot en del folk som Eyreon, Haggar, Stiluz m.m
En turnering hadde vært fett!
Det der emå gjøre da, er å få tak i zsnes emulatoren, og sf2 rom`en, samt irc scriptet. Det er bare å laste ned fra internett, eller så kan jeg sikkert sende dere det.
MEN hvis du har router, må du åpne port 7845 for tcp og udp.
Noen som hadde vært intersserte?
Du kan spille med gamepad i emulatoren, men du kan bruke tastaturet og..noe som jeg gjør.
Liste over folk som er med!
-Haggar
-Stiliuz ?
-OnLy GoD CaN jUdGe Me
-Shigsyfreak
-Eyreon
-Howie
-musa?
-Crizpy
Her kan dere laste ned emulator og rom
Bare let litt her inne
Script
mIRC, hvis dere ikke har det
For å gå tilbake på routerportåpningsdriten, så finnes det en litt rotete guide jeg skrev for belkin routere. Prinsippet er så og si det samma på alle routere, men hvis dere ikke får det til m.h.a den, sjekk på samma side som scriptet for mer hjelp.
Min guide
Her inne ligger en lengre guide. Under Tutorials