Hva med mest omtalte spill?

#1
Jeg synes dette forumet skulle hatt en forum del kalt Mest Omtalte Spill som inneholdt alle de mest omtalte spill f.eks, Counter Strike, Half Life, GTA, WoW, Final Fantasy osv.
Det hadde vært bra, fordi da hadde det vært lettere å finne tråder om f.eks BF spillene, eller GTA serien.


Mest omtalte spill, delfora:
Half Life, Battlefield serien, WoW, Counter-Strike, Final Fantasy, Guild Wars, GTA.
 
#4
Nei, det synes jeg blir for mye. Det virker nok fint på gamer.no, men det er pågrunn av at det er et helt annet foum. Hvis det skulle bli slikt her ville det bare blitt masse rot. La forumet være slikt det er.
 
#5
World of Warcradt, Final Fantasy og Guild Wars finner du under Spill -> Rollespill.

Half-Life, Battlefield-serien, Counter-Strike finner du under Spill -> PC + Mac.

GTA finner du under Spill -> Multi.

Verre er det vel ikke? Ser ingen grunn til å ha hundrevis av fora. Holder med de vi har etter min mening.
 
#6
Flere fora enn det vi har nå blir etter min mening bare rot. Greit at det blir enklere å finne emner relatert til de mest populære spillene, men jeg synes det blir for mye å bla gjennom for folk som vil lese emner om flere forskjellige spill (sånne som meg), og som egentlig ikke bare bryr seg om ett spesielt spill eller en spesiell spillserie.
 

Kilik

Lokal moderator
#7
Jeg synes dagens system med ett emne pr. spill fungerer bra.
 
#9
Funker fint på gamer.no, men det er fordi det er mye flere emner og 50 ganger så mange medlemmer.

Hoolder med slåssesåpill og rollespill seksjonene. Eventuelt kunne vi ha hatt en egen seksjon for FPS spill som er en stadig voksende sjanger. :)
 
#13
Opprinnelig skrevet av Agahnim@04.07.2005, 21.18
Hva med en egen seksjon for hamburgere? <_<
239040​
Åh, god idé, men hva med pizza? Vi kan jo ikke glemme det og mens vi er i slengen kommer pasta, kebab og pølser :mad: .


Det er slikt det ville blitt hvis vi skulle hatt flere subfora. Alle kommer med spill som de vil ha et sub forum til.
 
#14
Alle vil ha et subfora til sitt spill?
Det synes tydelig hvilke spill det blir snakket mest om her, kun de som kan ha subfora.
 
#15
Jeg syns ikke det skal være noen underfora for sjangere. Det holder så jævlig lenge med alle de andre. Det er overkill. Det skal da ikke være så jævlig stort problem å lage et WoW-emne i PC & Mac-seksjonen?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#17
Tenk om du bare hadde hold den jævla kjeften din igjen, Revan. :)

Nei, nei og atter nei. Drittsystem for drittfora.
 
#18
Trenger kanskje ikke for hvert spill, men for FPS, Strategi hadde vært bra.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#19
Men vet du hva? Jeg syns ikke det. Jeg syns det er helt perfekt sånn som det er nå. Ville ikke du egentlig ha et forum for hvert spill? Hva med å støtte opp argumentene dine litt?
Bah, jeg skjønner ikke hvorfor jeg engasjerer meg i en diskusjon med en med femtito innlegg...