Hva ser du mest frem til på E3?

Så hva ser du frem til din tåpe!?

• Xbox 2/Xbox 360

Stemmer: 0 0,0%
  • Nintendo DS Online

• Playstation 3

• Nintendo Revolution (om den kommer)

• Battlefield 2 (PC)

• Dreamfall: The Longest Journey (PC)

• Perfect Dark Zero (Xbox2?)

• The Legend of Zelda (NGC)

• S.T.A.L.K.E.R. (PC)

• Soulcalibur III (PS2)

• F.E.A.R. (PC)

• Mario Kart DS (DS)

• Et annet spill

• En annen begivenhet

• Totalt antall stemmer
    0
Xbox 360 4 lifelol

Opprinnelig skrevet av impywimpy+20.04.2005, 16.12-->
Opprinnelig skrevet av Toz@20.04.2005, 15.57
<!--QuoteBegin-impywimpy
@20.04.2005, 15.19
Jeg ser mest fram til Oblivion. Spillet ser ut til å fikse på det aller meste som var galt med Morrowind, og jeg håper og tror at dette spillet vil ta hele konseptet rollespill ett skritt videre. Pangea demoen er jo mildt sagt imponerende, og jeg regner med at selve spillet vil være enda råere.
209077​

Temmelig enig der ja. Hva er Pangea demoen? :sikle:
209095​

Trees of Pangaea. Det er en demo som viser hva spillmotoren SpeedTreeRT kan produsere på landskapsområdet i real-time. Morrowind skal visstnok se enda bedre ut enn demoen, men jeg må si at jeg tviler.

Se den her
209107​
[/b]
:sikle: jeg skal stenge meg inne på rommet til jeg er ferdig med det spillet... det skal nytes!

Vil nok konsentrere meg mest om oppfølgjaren Battlefield 1942, Battlefield 2. Dette konseptet får ikkje EA lov til å spolere.

Gleder meg såklart til å se nye konsoller, men ettersom at jeg nylig har gått til anskaffelse av en DS er jeg veldig nyskjerrig angående online støtten...hubba hubba....

D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Revan+20.04.2005, 18.32-->
<!--QuoteBegin-Baronen
@20.04.2005, 16.58
Det var Microsoft, Revan.
209121​
Uff, så teit. Microsoft har mistet grepet. "Halo 2,5" og "Xbox 360" sier sitt. Men les, Baronas, LES: 360?!??!! OMG lizm.

:rumpe:

Beklager, er bare litt (ganske) trøtt idag. Som jeg har vært hver dag hele denne jævla drittuka.
209137​
[/b]
Ja, Revan. Jeg har lest det. FLERE GANGER. Og ja, det er udugelig. At de kaller den "360" bare for å konkurrere med PS3 er latterlig. Xbox 360 er også umulig å forkorte til noesomhelst. Men utover det, så gir jeg faen. Den kan se ut som en brukt dassrull uten at jeg bryr meg. Jeg bryr meg mer om spillene som kommer til den.

Og forresten: Drittuke? ÅÅÅH STAKKARS *kutte Revan*

Opprinnelig skrevet av red dragon@20.04.2005, 17.56
gleder meg stort til å se hva sony pisker opp med når d gjelder ps3
209155​
Kunne egentlig ikke brydd meg mindre (jo, det kunne det. Men ordtaket svinger fint) ettersom det sikkert bare blir PS2 om igjen. Med bedre grafikk osvosvosv...

Ser faktisk veldig fram til PS3. Skjønt hovudsakleg berre pga. grafikken. Å kjøpe PS3 blir seff heilt uaktuelt, så sant Sony tar til vitét og innser kor udugelig PS-kontrollen - som dei sjølv tvilheld på at er god - er. Men vi må tross alt halde det litt realistisk.

Er litt usikker på hva jeg gleder meg mest til av elda og alle de 3 nye konsollene.

Men stemte playstation 3.

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, selv gikk stemmen min til ett spil som egentlig ikke behøvde og bli vist frem på E3, enda en gang :p Og jeg snakker da om Battlefield 2 (PC) :) Siden Dice burde heller få sammlet seg og gitt ut spillet, men så er jeg da likevel spent på og se hva lags nyheter dem har om spillet nå, som allerede ikke er avslørt, eller lest på nettet :p

Opprinnelig skrevet av SulkyIce Dude+20.04.2005, 20.03-->
Opprinnelig skrevet av Baronen@20.04.2005, 17.53
Opprinnelig skrevet av Revan@20.04.2005, 18.32
<!--QuoteBegin-Baronen
@20.04.2005, 16.58
209121​

Uff, så teit. Microsoft har mistet grepet. "Halo 2,5" og "Xbox 360" sier sitt. Men les, Baronas, LES: 360?!??!! OMG lizm.

Beklager, er bare litt (ganske) trøtt idag. Som jeg har vært hver dag hele denne jævla drittuka.
209137​

Ja, Revan. Jeg har lest det. FLERE GANGER. Og ja, det er udugelig. At de kaller den "360" bare for å konkurrere med PS3 er latterlig. Xbox 360 er også umulig å forkorte til noesomhelst. Men utover det, så gir jeg faen. Den kan se ut som en brukt dassrull uten at jeg bryr meg. Jeg bryr meg mer om spillene som kommer til den.

209153​
Er det ikke 360 bit, eller 256? Jeg er helt på jordet her. Hjelp meg før jeg spiser på kakestrødselet i skuffen. :blunk:
209180​
[/b]
Jeg trodde det var fordi den var rund. :flau:

Opprinnelig skrevet av Guffufs+20.04.2005, 20.10-->
Opprinnelig skrevet av SulkyIce Dude@20.04.2005, 20.03
Opprinnelig skrevet av Baronen@20.04.2005, 17.53
Opprinnelig skrevet av Revan@20.04.2005, 18.32
<!--QuoteBegin-Baronen
@20.04.2005, 16.58
209121​

209137​

209153​

Er det ikke 360 bit, eller 256? Jeg er helt på jordet her. Hjelp meg før jeg spiser på kakestrødselet i skuffen. :blunk:
209180​
Jeg trodde det var fordi den var rund. :flau:
209205​
[/b]
Det er iallefall ikke 360 bits. For det første er ikke 360 et "digitalt tall" og for det andre: Hvem navngir konsollen etter bits idag? Det har så forbanna lite å si ...

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Det er noen spill jeg gleder meg til å se mer av. Callof duty 2 skal bli spennende å se mer av. Likte vedlig godt 1'ern og håper Activision klarer å følge opp.
Skal bli spennende å se mer av F.E.A.R også. Virker som ett spennende spill.
Ellers så er det en del filmer som blir spill. Ikke at jeg har noen forventinger til dem, men det skal bli artig å se hva atari kan få til med The Matrix: Path of Neo og hvordan de to gangster-klassikerene the Godfather og Scarface blir som spill.

Noen som vet noe om hva Square-Enix har på plakaten?

De skal vel i hvert fall vise mer av Final Fantasy XII. Håper Europa får dette spillet i år, selv om jeg tviler sterkt. Må nok vente til langt uti 2006. :(

SE jobber som kjent med en del spill til DS og PSP, så vi får vel se en del fra dem. Da ser jeg spesielt frem til Final Fantasy III remaken til DS. SE har også nylig tatt patent på navnet "World of Mana". Det har vært kjent en stund at en ny tittel i Secret of Mana-serien er under utvikling for DS, så det har blitt spekulert i om dette kan være et online-spill til DS. Her er logoen som var vedlagt i patenten:

Til slutt må vi ikke glemme at SE sikkert har 20 Final Fantasy VII spin-off's under utvikling, som man kanskje burde gi litt oppmerksomhet. Eller kanskje ikke?

REDIGERT: Jeg håper såklart på et nytt spill i Chrono-serien, men det har det ikke blitt nevnt et kvekk om.

Bildet funker ikke, Shigsy. Det er mye bedre om du bruker Imageshack eller lignende, så slipper du å leeche på andres servere. Leeching ender bare opp med at de fjerner bildet eller erstatter det med goatse.