Hva ser du mest frem til på E3?

Så hva ser du frem til din tåpe!?

  • Xbox 2/Xbox 360

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nintendo DS Online

    Stemmer: 0 0,0%
  • Playstation 3

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nintendo Revolution (om den kommer)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Battlefield 2 (PC)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Dreamfall: The Longest Journey (PC)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Perfect Dark Zero (Xbox2?)

    Stemmer: 0 0,0%
  • The Legend of Zelda (NGC)

    Stemmer: 0 0,0%
  • S.T.A.L.K.E.R. (PC)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Soulcalibur III (PS2)

    Stemmer: 0 0,0%
  • F.E.A.R. (PC)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Mario Kart DS (DS)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Et annet spill

    Stemmer: 0 0,0%
  • En annen begivenhet

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#41
Gleder meg til overaskelsene. Ingenting er som en skikkelig positiv overaskelse midt oppi alt det andre snadderet vi får servert. Ellers gleder jeg meg veldig til å få sett mer av Zelda.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#42
Yess, helt klart de små - men fete - overraskelsene. Ellers ser jeg frem til DS-ens onlinefremtid, F.E.A.R. (som står for Fytti hElvete så vAnvittig teit foRkortelse) og hva nytt Nintendo har å by på.
Må vel også innrømme at jeg gleder meg til å se hva Xbox 360 bringer til bordet samt om Sony har noen nye firstparty-titler under oppseiling. Dog, det er vel lite sannsynlig.
PS3...? Meh. Det blir vel mer av det samme. Med DualShock igjen, som noen nevnte tidligere. :(
 
#43
Jeg er utrolig nysgjerrig på PS3 egentlig. Da snakker jeg ikke om grafikk og dens tekniske spesifikasjoner, men hvordan den faktisk kommer til å se ut. Er også spent på å se om de forandrer på kontrollen, eller om vi ender opp med en Dual Shock 3.
 
#44
Opprinnelig skrevet av Revan@20.04.2005, 18.54
Kommer det et nytt Morrowind-spill?!
209178​
Som Toz nevnte ovanfor; Ja. Og eg trur du vil bli positivt overraske når du får sjå dei få, men høgst imponerande, skjermskota Bethseda har servert oss så langt. Kvar du kan finne dei? Vel, du finner dei fleste her.

Ps. Spelet har foreløpig ingen lanserinsgdato, og slik det ser ut nå vil vi nok dessverre måtte vente heilt til 2006. Så i mellomtida får vi berre smøre oss med tolmodigheit og håpe dei slepper meir stoff om spelet på årets E3-messe.

Forresten, Morrowind er undertittelen til det 3. spelet i The Elder Scrolls-serien. Serien heiter The Elder Scrolls, ikkje Morrowind, skjønner du. Så veit du det óg. ;)
 

Kilik

Lokal moderator
#46
Xbox360,PS3 og Revolution.
Er ekstremt spent på hva konsollprodusentene har på lur...
 
#47
Jeg også. Men fremdeles mest spent på hva ninty bringer frem på bordet, ettersom de er de eneste som nå kan komme med noe overraskende.

Ellers ser jeg også frem til en god del spill, som mange andre.

Skal Xbox360 ha holde på de gamle kontrollene til Xbox? (egentlig en kamerat som lurer, slik at han kan kjøpe en kontroll nå og spille med meg, for så å kjøpe Xbox360 og bruke kontrollen hjemme)
 
#48
Opprinnelig skrevet av Freezar@21.04.2005, 11.51
Skal Xbox360 ha holde på de gamle kontrollene til Xbox? (egentlig en kamerat som lurer, slik at han kan kjøpe en kontroll nå og spille med meg, for så å kjøpe Xbox360 og bruke kontrollen hjemme)
209434​
Ingen som vet nøyaktig enda, men det går rykter om en ny versjon på diverse foraer. Vi får vel bare vente til fredag den 13 og høre hva Frodo har å si. ;)
 
#50
etter å ha sett bilder og vidio fra morrowind så var dette faktisk ikke så alt for imponerende, men bra var det, ingen tvil om det. Er spent å se på arsenalet av spilltitler som kommer til de forskjellige konsolene. Hva er vel en god konsol uten gode spill?
 
#52
Opprinnelig skrevet av loppelittletom@21.04.2005, 12.46
etter å ha sett bilder og vidio fra morrowind så var dette faktisk ikke så alt for imponerende, men bra var det, ingen tvil om det. Er spent å se på arsenalet av spilltitler som kommer til de forskjellige konsolene. Hva er vel en god konsol uten gode spill?
209460​
Det finnes ikke video fra morrowind, den videonen som ble postet her for litt siden var bare en teknisk demo fra grafikkmotoren Oblivion bruker
 
#54
Opprinnelig skrevet av Toz+21.04.2005, 12.59-->
<!--QuoteBegin-loppelittletom
@21.04.2005, 12.46
etter å ha sett bilder og vidio fra morrowind så var dette faktisk ikke så alt for imponerende, men bra var det, ingen tvil om det. Er spent å se på arsenalet av spilltitler som kommer til de forskjellige konsolene. Hva er vel en god konsol uten gode spill?
209460​
Det finnes ikke video fra morrowind, den videonen som ble postet her for litt siden var bare en teknisk demo fra grafikkmotoren morrowind bruker
209465​
[/b]
Jada, men det er vel slik morrowind omentrent vil se ut! Desuten er det jo som sagt en del bilder som viser hvor bra det kan bli!!
 
#57
ser mest fram til ps3. har det kommet noen ordentlige bilder av hvordan den skal se ut? finner bare faka photshopa

EDIT: yeah right... :p
:svette:
glad den ikke er sånn!
 
#59
Opprinnelig skrevet av Anti Cube@22.04.2005, 11.18
ser mest fram til ps3. har det kommet noen ordentlige bilder av hvordan den skal se ut? finner bare faka photshopa

EDIT: yeah right...  :p
  :svette:
                                  glad den ikke er sånn!
209840​
Det der er seriøst latterkrampemateriale! :ler:
 
#60
Kanskje det er kombinert PS3 og flyvebrett?