Hva skal du spille i juleferien !

#1
Det er ikke lenge til jeg greier nesten ikke og overleve de siste dagene nå på skolen.Viss jeg er heldig får jeg prince of persia 2 og mgs 3 til jul.
Skal vell spille dem og litt xenosaga(kanskje mye) Og vertfall et massivt lagg med WoW.
Viss jeg ikke får mgs 3 under jule treet ( det er altså ntsc verjsonen)
Bestiller jeg vell det dagen etter , på tbc-games.

Btw. Må man være medlem på tbc for og bestille eller går det helt greit og bare handle varen og si adresse og alt det der.

Så hvilkne spill skal dere kose dere med a?
 
#2
Det er ikke lenge til jeg greier nesten ikke og overleve de siste dagene nå på skolen
Har merket at jeg ikke gidder å følge med i timene, eller pugge til prøver..

Ser frem til å spille Halo 2 Live med noen fra SG. Håper vi kan få igang noen skikkelige kamper.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#3
Jeg kommer til å spille masse Halo 2, og veldig mye Feel the Magic. Intahresting?
 
#4
Opprinnelig skrevet av Baronen@15.12.2004, 10.38
Jeg kommer til å spille masse Halo 2, og veldig mye Feel the Magic. Intahresting?
149313​
Yes sir.

Vi må få samlet folk til romjulen, fordi nå er jeg skikkelig kåt på noen fete klankamper. Håper ILiuz og blir med i romjulen.

:plystre:
 
#5
Om jeg får noe i julegave skal jeg spille det spillet. Da håper jeg helst på Ratchet and Clank 3, Jak 3, Singstar, Eyetoy: Party 2 eller dancing stage fusion, men jeg var egentlig for sen ute med ønskelisten i år. Så det var bare Mamma og Pappa og min kusine som rakk å lese den før de kjøpte noe til meg, men om det nå skulle bli et spill til jul hadde det vært skikkelig deilig. Det er jo lov å drømme :)
 
#9
ser fram i mot å endelig få tid til å bryne meg på half-life 2...
har vært skrekkelig å måtte vente så lenge etter at den ble lansert, men sånn er det når man er en ansvarlig student!...
 
#10
Kommer helt ann på hva som ligger under juletreet. Fikk ikke til å bestemme meg for om jeg ønsket meg Metroid Prime 2, Tales of Symphonia eller PaperMario 2, så jeg lar det valge ligge på min mors skuldre. Jeg vet at jeg kommer til å få ett av dem, så i år blir det jo faktisk spennende å se hva jeg får, i motsetning til alle andre årene som har vært, hvor jeg kun har ønsket meg ett spill, og vært rimelig sikker på at jeg fikk det.

Har avtalt med en venn at jeg skal kjøpe Half-Life 2 til han også, og da skal jeg få lov til å teste det på min PC, og om det går greit skal han kjøpe det til meg (husker ikke helt hvordan vi kom fram til denne ordningen). Om det viser seg at mitt vrak af en PC takler spillet, så blir det vel at jeg spiller det en god del også

Edit: Skal jo selvsagt også ta en tur innom LIVE og se etter noen fra spillegal, grunnet mye skolearbeid så begynner det å bli lenge siden sist nå. Forige gang gruste forresten Revan og jeg all motstanden: It's t3h pr00f (jeg regner med at det var noen av vennene dine som spilte på ditt Gamertag, Barnonen?)
 
#12
Jeg skal nok bli ferdig med FFXI 1LC. Har hatt en altfor lang pause, så nå jeg skal jeg sette meg ned og fullføre det. I tillegg kjøpte jeg Beyond Good & Evil og Star Ocean: 3 nylig. Har fortsatt ikke fullført noen av Zelda-spillene på Zelda's Collector's disc, heller ikke Windwaker. Og heller ikke Metroid Prime, Eternal Darkness eller Jak 2 og R&C 2, er fullført. :( Må virkelig spille en del i juleferien for å komme litt up-to-date.

Har heller ikke noen forventinger til julepresangene. Har vel ikke ønsket meg noen spill, fordi jeg har så mye å spille for øyeblikket. Vet jeg kommer til å få noen FF-soundtracks, men ellers blir det nok mer ting jeg trenger. Klær og slikt. Vanligvis pleier jeg å ha sånn noen lunde peiling på hva jeg kommer til å få til jul, men i år har jeg faktisk ingen snøring.
 
#13
Pirates for alle penga i julen uten tvil. så blir jeg sikkert å plukke med meg half-life 2 fra elkjøp... siden jeg er blitt 22 nå så får jeg ikke spill å slikt stæsj i julegave lenger. men stort sett trøtte boxere og et par sokker å hvis jeg er ekstra heldig noe musikk hos broderen å kansje en film...

jula i denne alderen dreier seg hovedsakelig om svoren blir sprø å den gode middagen:p det er trist, jeg vet...
 
#14
Jeg håper faktisk på Metrioid Prime 2, og kanskje Mario Party 6, eller Mario Power tennis, vi får se...
 
#15
Jeg skal gjøre meg bedre kjent med KOTOR (MÅ fullføre det nå tror jeg). Og antakelig starte opp med UT2004. Og ja, jeg kommer til å spille Neverwinter nights ca 8 timer per dag. :p (det er ingen overdrivelse)
 

Kilik

Lokal moderator
#17
Ferdig med eksamen på fredag og har da fri til et stykke ut i januar. Har mye å ta igjen:

Half-Life 2
Halo 2 (såvidt startet)
Metroid Prime (nærmer meg slutten)
Burnout 3 (er et godt stykke på vei)
MGS3
 
#18
Jeg har en god del å spille på nå i jula. Har planer om å fullføre Metroid Prime 2: Echoes, som jeg tror jeg begynner å nærmer meg slutten på. Jeg holder også på med GTA: San Andrea, men det har jeg dessverre ikke fått spilt så mye siden min bror har stukket av med PS2-en. Jeg begynte også på Zelda Ocarina of Time (Masters Quest-utgaven) for noen uker siden. Jeg synes det er veldig koselig å spille Ocarina of Time rundt juletider, ettersom jeg fikk spillet til jul, og det bringer tilbake gode minner.

Ellers så spiller jeg litt på GBA-en. Jeg holder på å runde Mario & Luigi Superstar Saga for andre gang nå. Det er kanskje litt dumt av meg å runde spill jeg har rundet før, når jeg har så mange spill jeg ikke har rundet enda. Listen er enorm: FF X-2, FF CC, Eternal Darkness, Castlevania: Circle of The Moon, Golden Sun 2 (er helt i slutten), Pokémon Ruby.. and the list goes on.

Jeg spiller også litt SNES for tiden. Da går det i Donkey Kong Country 1 og 3.

Jeg har forresten også key til WoW Final Beta, så skal spille WoW også.. Og så har jeg ønsket meg en Xbox til jul (aner ikke om jeg får), så blir vel en del spilling på den også, hvis jeg skulle få..

Huff, jeg ante ikke at jeg hadde så mye å spille på før jeg begynte å ramse det opp i dette innlegget. Jeg burde vel egentlig være glad, men blir nesten litt deppa. :(
 
#19
Jeg har faktisk tenkt å gjøre noe annerledes i julen. Det vil si å IKKE spille.. Merk dere at jeg sier "har tenkt" og ikke "skal" her, for ellers tror jeg jeg driter meg ut :flau:
 
#20
Skal på ferie jeg. Da blir det minimalt med spilling, men jeg kommer til å ha med min GBA SP på tur.