Hva skal du spille i juleferien !

CockMcBalls

El Sabor Professional
#41
Kjøpte Tales of Symphonia igår som julegave til meg selv, så jeg planlegger å koze meg med det godt avskjerma fra drittværet vi opplever her på vestlandet.
 
#42
Så søtt at du setter opp et mobilspill på lista der :)
 
#44
Har en del spill som må fullførest jeg også:
-Prince of Persia: Warrior Within
-Rallisport Challenge 2
-Fatal Frame 2 AKA Project Zero 2
-Chronicles of Riddick
-Ghost Recon
-Sonic
-Halo 2 på LEGENDARY

Og et par andre som jeg ikke kommer på i farten..
 
#45
Disse spilla venter en tøff tid i vente:

Metriod Prime 2: Echoes
Paper Mario 2: Thousand Year Door
Prince of Persia 2: Warrior Within
Tales of Symphonia (MANIA-mode)
Total War: Rome

Ellers har jeg planer om å kjøpe en Xbox! :mrgreen: :cool2: =D
 

Alexander

frilans ufør
#47
Mega Man 2
Bionic Commando
Journey to Silius
Lolo
Punch Out
Mike Tyson's Punch Out

Soul Calibur 2 [PS2] når min viv kommer hjem fra Thailand.

Giga Wing II [DC] på Shadars prosjektor på nyttårsaften. Ja, Erlend, dette er en invitasjon til å vise alle de andre hvem som eier GRRAVITYYY BOMBUUOOOOAÆÆÆH.
 
#48
Runda Metroid prime 2 I forigårs, og jeg har juleferie fra og med I da. Derfor er det feil det jeg sa tidligere at jeg skal spille det I juleferien. Anskaffa meg Mario and the thousand year door I går som en erstatning. Starten funket dårlig men jeg håper det tar seg opp. Skal anskaffe meg Nexus: The jupiter Incident og Half-Life 2 senere.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#49
Hmm, tipper jeg ska prøve og få rundet Medal of Honor Pacific Assault™. Også ska jeg spille en del Anarchy Online :p
 
#50
Det er mange spill jeg kunne ha tenkt meg å spille i jula, men denne tida tar knekken på meg økonomisk så det blir nok ikke noe nytt på meg i år. Ikke kan jeg regne med noen harde pakker under juletreet heller.
Kunne godt ha tenkt meg å endelig spille GT4 med det rattet jeg skaffet meg i fjor, men neida...

Det blir nok mye Halo 2 på meg i jula. Etter at jeg fikk ADSL for en mnd siden så har det blitt mye live, så nå skal jeg se å få gjort ferdig en-player delen her. Men kjenner jeg meg selv rett, så blir det nok live-spilling til dagen gryr eller akevitten får meg til å se dobbelt.... :blunk:

PS. Kan ikke klage da, Halo 2 er genialt det og jeg er langt fra lei av det... :tommelopp:
 
#51
Det blir vel litt Halo 2. Jeg blir å spille en hel del Return to Castle Wolfenstein, og kanskje litt Age of Empires 2.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#53
Jeg får FFIX av Rude til jul, så jeg regner med at jeg spiller det til det spruter bæsj ut av øyekrokene mine.
Jeg har også tenkt litt på Kurushi Final, så det blir vel noen timer på det også. :)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#54
I morgen tar jeg fatt på Paper Mario 2. Det har ligget og fristet meg lenge, og nå er endelig den ordentlige juleferien her. Gleder meeeg. :D
 
D

Doctor Downs

Gjest
#55
Ikke godt å si hva jeg kommer til å spille før julaften er overstått. jeg har GTA, så jeg kommer vel til å ta et oppdrag i ny og ne der.

Fikk halo 2 i dag, men har ingen xbox for tida. Kjøper en snart.

Har ikke så mange ønsker til jul, så jeg håper på å få minst ett spill. Mario Golf, Mario Tennis og Paper Mario er på lista.
 
#56
Ingen som skal være med meg og spille CSS i jula, altså? :(

(Jeg pwnet nettopp en av Gamer.no-serverne. Bare njubs.)
 
#57
Ebriosus: Jeg begynner å bli god i CS S nå, si ifra så kan vi pwnde en gang. :kul:
 
#58
Denne jula skal jeg spille:
På min - PSP: Ridge Racers
DS: Mario 64
PS2: Snake Easter (MGS3) og litt GTA San Andreas
Mulig det blir noe annet også, får se hva jeg får tid til...

God jul ALLE SAMMEN!
 
#60
Truls, om jeg får HL2 til hJul, så skal jeg med glede pwne deg :)