Hva skjer med SG?

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Vel. Idag virket det som om forumet klikket fullstendig. Knappene er på feil sted og, og er ofte standard Invision istedet for det vanlige SG-designet. Ikonene er også blitt endret. Ting står i på feil plass, skrift flyter ut av rammene.. kort sagt, det ser faen ikke bra ut. Mulig det bare er på min browser, men det har ikke vært slik før idag.

Hvorfor ser det slik ut?
 
#10
Opprinnelig skrevet av Hayaka@18.11.2004, 17.46
Og hva er problemet nå?
137246​
Nei, jeg vil selv ha lysere farger, men dette ble liksom.. feil. Virker så uproffisjonelt nå. (Leif?) Klarer meg med dette i mellomtiden, selvsagt.
 
#11
Nei, dette er det siste designet, invision board standar skin.

De synes det er mye finere.
 
#17
Etter hva jeg tror/håper/vet så skal de ikke beholde dette skinnet, men venter på av Invisionboard skal gjøre ett eller annent, så de kan gå tilbake til det gamle skinnet.
 
#18
Det gamle som i siste del av iB-tiden? :forelsket:
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#19
Jeg vet ikke om det er et teit forslag, men det hadde ikke vært en ide å lage det nye skinnet før man oppgraderer versjon? Så slipper det å voldta øynene mine som nå (jeg er vant til det behaglige grå nå, og dette forumet spretter opp som en satans paddehatt)?
 

EagleJin

Bear Necessity
#20
Opprinnelig skrevet av plan_9@17.11.2004, 21.00
Når det for en gang skyld er noen farger her ser jeg ingen grunn til å klage. :D Rene regnbuen nesten.
136662​
Regnbuen har faktisk fler farger enn bare nyanser av guffen blå.. :p

Det grå skinnet var genialt. Ganske enkelt.. :tommelopp:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.