Hva skjer med skinet?

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Hva skjer med skinet på forumet??? :confused:

Begynner å bli skikkelig lei av det kjedelige skinet som er nå.
 
#2
Vel... for lang tid tilbake drev Zico og jeg med hver vår versjon av skinnet.
Vi ble begge ferdige med en versjon hver som stod i stil til forsiden og fungerte, vil jeg si, meget bra.
Det eneste som enda ikke var ferdig med det var det som Invision kaller macroer - de små bildene som du ser over alt på forumet.
(Fast Reply, Add Reply, Options, New Topic, New Poll, Report, Top, PM, Card, On, Off osv.)
ILiuz sa han skulle ordne disse og dermed legge ut skinnet til offentlighten.

Hvorfor dette enda ikke har skjedd vet jeg ikke, men til de som lurer så finnes det i alle fall to versjoner av skinns som kan brukes, bare uten SG-macroer..
 
#5
Å lage disse macroene kan jo ikke ta 3-4 måneder.
Så det er iliuz det står på da eller?

Isåfall: iLiuz!! Kom igjen!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Næh. Det er jeg som mekker skin nå. Driver faktisk med disse makroene jeg også. Er ikke bare bare å mekke ca. femti små bilder som skal se bra ut og stå i stil. :)
 
#8
Luthien:
Consider it done..

Frenzy:
Gjett om jeg hadde det morro med nettopp det da jeg hadde muligheten til å endre forumets CSS :konge:

Baku:
Nei.. det er merkelige saker det der..
Det var i alle fall han det stod på for en god stund tilbake.. hva som har skjedd etter det er jeg ikke sikker på.

EDIT: Yetipants er raske mannen.
 
#10
Hva skjedde for noe med det gammle grå spillegal skinnet som vare her for noen måneder siden da? går det ikke ann å bruke det?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Niks.
 
#12
Fordi? jeg syntes det var kewz...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Det var laget for det forrige forumsystemet vi brukte, ikke Invision.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#15
Jeg skjønner ikke hvordan du kan bruke en hel helg på å kræsje hos meg, pimpe øl og dra på spilltreff når du har SKIN-LAGING Å DRIVE MED?!

Late late Yeti.
 
#16
Hihi! :)
Nei, da. Jeg er sikker på at Yeti gjør så godt han kan. Og for å si det sånn så er det ikke verdens morsomte jobb.
Det tar på..
 
#17
... nå har jeg sittet her på forumet i en stund og lagt merke til at... INGENTING SKJER MED SKINNET... (beklager den unødvendige caps-lock bruken)

Får vi snart noe eye-candy til forumet eller sitter vi fast med dette skinnet?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#19
Du er ikke den eneste, Lodin. :kos:

For min del kan vi beholde dette, bare den standard Invision-headeren blir byttet ut.
 
#20
Enig at det forrige ikke var noe særlig, men dette er så... vondt.
Vi har jo blitt lovt et nytt skin så jeg lurer bare på om dette bare var tomme ord...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.