Hva skjer med skinet?

Status
Stengt for ytterligere svar.

Sancti

Terrorkatt
#22
Vi håper å få til nytt skin samtidig som den nye forsiden blir lansert. For øyeblikket er det Yetipants som har jobbet med noe (ett av dem går an å velge nå), men jeg vet ikke om det er han som skal fortsette med det. Jeg har ikke sett noe til ham de siste dagene, men vi skal finne ut hva som skjer så fort jeg får snakket med ham.
 

Sancti

Terrorkatt
#25
Som du kanskje har sett, så har det ikke skjedd så mye på forsiden i det siste. Det er fordi et nytt og bedre system er under utvikling, og den vil forhåpentligvis komme om ikke alt for lenge. Jeg tror Shadar er mannen å spørre om den saken.
 
#26
men kan jeg få en avklaring her..
Kommer det et rosa alternativ til skinnet, for oss små-feminine flammere?
 

Sancti

Terrorkatt
#27
Det var planen ifølge Yetipants, men vi får vente til han kommer tilbake og høre hva som skjer. :tommelopp:
 
#28
Eh ... jeg vet at det var jeg som foreslå det skinet og sånn ... men ... jeg spøkte bare. :blunk:

Får vi rosa skin? :(
 

oma

Village Drunk
#29
er det noe gale med dette skinnet da? jaja, flere valg flere muligheter--> råtter i en labyrint
 
#30
:blunk:
 

oma

Village Drunk
#31
ja? råtter i en layrint, studier viser at jo mer valg menneskene får jo mer forvirret blir de, jo mer suller de rundt som råtter gjør når de blir sotte i en labyrint med en ostebit i hver ende, sjønner?
 
#35
Nei. Neocon håner oma. Skjønner? Revan, serru?
 
#36
Opprinnelig skrevet av Neocon@24.03.2005, 16.24
hvorfor betale 5 kr for en brukt halvfull melk, når du kan få en ny full melk for 10 kr?
195303​
haha, husker han sa det der. i hvilken sammenheng var det igjen?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.